Akbank'ın sistemlerine dünden beri giriş sağlanamıyordu. Banka twitter hesabından yeni bir açıklama yaptı.

Yapılan açıklamada, "Hizmetlerimizdeki kesintileri gidermek için yoğun çalışmalarımızı teknoloji iş ortaklarımızla beraber aralıksız sürdürüyoruz. Sistemlerimizi önümüzdeki saatlerde kademeli olarak devreye almayı hedefliyoruz. Gelişmeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Süreçten etkilenen başta müşterilerimiz olmak üzere tüm paydaşlarımızdan özür dileriz" denildi.

[old_news_related_template title="Akbank'ta teknik sorun devam ediyor: Bankadan özür mesajı" desc="Akbank'ta dün başlayan sistemsel sorun bugün de devam ediyor. Milyonlarca Akbank müşterisi, dijital bankacılık işlemlerini gerçekleştiremiyor. Sorunu çözmeye çalıştıklarını belirten banka, özür mesajı yayımladı. Müşterilerin kredi kartı ödemeleri bir gün ötelendi." image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2021/07/07/iecrop/akbank-2_16_9_1625639046.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2021/ekonomi/akbankta-teknik-sorun-devam-ediyor-6525570/"]

[old_news_related_template title="Akbank yeni çalışma modelini açıkladı" desc="Akbank pandemi sonrasında geçeceği yeni çalışma modelini açıkladı. Yeni dönemde çalışma koşulları uzaktan çalışma, hibrit ve ofisten çalışma şeklinde üç farklı şekilde tasarlandı." image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2021/02/11/iecrop/shutterstock_639194614_16_9_1613032475.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2021/ekonomi/akbank-yeni-calisma-modelini-acikladi-6254159/"]