VAZGEÇİLMEZ OLDU
Araştırma sonuçlarını değerlendiren, Ipsos’un Türkiye CEO’su Sidar Gedik, sokağa çıkma kısıtlamalarına rağmen evden çıkışlarda bir artış gözlendiğini aktardı. Karantina dönemi boyunca internetin daha fazla alan kapladığını dile getiren Gedik, “Neredeyse her iki kişiden biri interneti kendisi için vazgeçilmez olarak görüyor” dedi.
YIKIMLAR İZ BIRAKIYOR
Salgının öne çıkardığı online alışveriş son dönemde büyük bir ivme kazandı. Ipsos Türkiye CEO’su Gedik, “Salgın endişesi ile perakende noktalarına daha seyrek gitme eğilimi alışverişte de bir dönüşüme yol açıyor. Vatandaşların yarıdan fazlası bu dönemde daha fazla online alışveriş yapmış. Büyük yıkımlar arkalarında iz bırakıyorlar, bu yeni durumun salgın sonrasında da genel olarak kalıcılaşması şaşırtıcı olmayacak” dedi.