Fabrikada su içen işçiler hastanelik oldu
Gaziantep'teki bir tekstil fabrikasında içme suyundan zehirlendiği değerlendirilen 25 işçi hastanede tedavi altına alındı.
Gaziantep'te yer alan bir tekstil fabrikasında içme suyundan tüketen işçilerde bir süre sonra baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleri ortaya çıktı.
Durumun 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirilmesi üzerine fabrikaya sağlık ekipleri yönlendirildi. Zehirlenme şüphesiyle ambulanslara alınan 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, yaşanan olayla ilgili inceleme başlatıldı.