Trendyol Süper Lig'de 2025-26 sezonunun şampiyonu Galatasaray Futbol Takımı kupasına kavuştu… Sarı kırmızılılar Rams Park’ta düzenlenen törenle kupayı havalandırdı.
Galatasaray'ın şampiyonluk kutlamasını yaklaşık 55 bin sarı-kırmızılı futbolsever statta izledi. Kulübün açıklamasına RAMS Park'taki şampiyonluk gecesine RAMS Park'a 54 bin 527 taraftar bilet alarak giriş yaptı.
En büyük coşku Icardi'de
Galatasaray'ın Arjantinli Mauro Icardi, sarı-kırmızılı taraftarın en büyük coşkuyla karşıladığı futbolcu oldu. Sözleşmesi sona eren ve takımda kalıp kalmayacağı belli olmayan kaptan Icardi, podruma en son çağrıldı. Kendisiyle özdeşleşen "Aşkın Olayım" şarkısıyla podyuma yürüyen Icardi'ye taraftarlar sevgi gösterisinde bulundu. Tribünleri selamlayan Icardi, daha sonra takım arkadaşlarının oluşturduğu çemberin ortasında "üçlü" çektirdi. Golcü oyuncu etrafını saran arkadaşlarıyla şampiyonluğu kutladı.

Sacha Boey, sırtında Filistin bayrağı taşıdı
Fransız futbolcu Sacha Boey, İsrail'in soykırımına uğrayan Filistin'e destek verdi. Sağ bek Boey, sahneye sırtında Filistin bayrağı taşıyarak çıktı. Boey'in bu hareketi, taraftardan büyük alkış aldı. Galatasaray taraftarı, "Kahrolsun İsrail, Filistin'e özgürlük." şeklinde tezahürat yaptı.

Torreira, gözyaşlarını tutamadı
Uruguaylı orta saha oyuncusu Lucas Torreira, duygulu anlar yaşadı. Galatasaray'ın üst üste 4 şampiyonluk yaşamasında büyük katkısı bulunan Torreira, sahneye geçen aylarda kalp rahatsızlığı yaşayan babasıyla geldi. Hayatını kaybeden annesini sık sık anan ve onu çok özlediğini vurgulayan Torreira'nın babasıyla sahneye çıkmadan duygulanarak ağladığı görüldü. Torreira, sahneye "hayatımı yaşamak" anlamına gelen, hayatın keyfini çıkarmayı, dans etmeyi ve neşeyle yaşamayı ifade eden İspanyolca "Vivir Mi Vida" şarkısıyla çıktı.

DRONE GÖSTERİLERİ DAMGA VURDU
Rams Park'ta yapılan kutlamalara drone gösterileri damga vurdu. Stadın üzerinde yüzlerce drone Galatasaray futbolcularının fotoğrafını oluşturdu. o anlar büyük beğeni kazandı.
KUPA BÜYÜK COŞKU EŞLİĞİNDE KALKTI
Drone gösterilerinin ardından DJ Suat Ateşdağlı'nın performansı eşliğinde futbolcular sahaya çıktı ve taraftarı selamladı. Tüm futbolcular büyük tezahüratlar eşliğinde şampiyonluk kupasını kaldırdı. Sarı kırmızılı futbolcular daha sonra stadyumda şampiyonluk turu attı.

COŞKU LİSEDEN BAŞLADI
Galatasaray Lisesi'nden hareket eden otobüsle yola çıkan sarı-kırmızılılar, sonrasında Meşrutiyet Caddesi, Tepebaşı Işıklar, Tarlabaşı Bulvarı, Taksim Tüneli, Cumhuriyet Caddesi, Halaskargazi Caddesi, Mecidiyeköy Meydanı, Esentepe Büyükdere Caddesi, Büyükdere Caddesi Gültepe Kavşağı, 4. Levent ve TEM Kuzey Yan Yol'dan geçerek RAMS Park'a geldi. Galatasaraylı oyuncuların otobüsle yolculuğu yaklaşık 3 saat sürdü.