Bildirimde süreklilik Cep telefonuna aynı alışveriş sitesinden sürekli bildirim gelmesi tüketiciyi rahatsız ediyor. Bu ısrar e-ticaret sitesi hakkındaki olumsuz düşünceleri artırırken, cep telefonu boş yere meşgul olan kişi de o siteden alışveriş yapmayı kesiyor. Normal bildirim sayısı haftada 1 en fazla 2 ile sınırlı kalmalıdır. shutterstock_417294322 Sorunlu butonlar E-ticaret’in avantajı zamandan tasarruf olduğundan, çalışmayan butonlar gibi sorunlar site müşterilerini direkt rakip sitelere yönlendirir. Bu da kişiyi farklı bir siteye yönlendirebilir. Satış sonrası hizmet Parasını ödediği ürünü görerek satın almayan tüketicinin pek çok sorunla karşılaşma olasılığı vardır. İşte bu yüzden müşteri satış sonrası hizmette sorun yaşarsa güveni sarsılır. shutterstock_556713406 İadeye dikkat! İnternet alışverişinde güvenin sac ayaklarından biri de, kusursuz bir iade sistemidir. Tüketici bu konuda bilgilendirilmelidir. Verilen sözler tutulmalı KİŞİ istediği değil de bir başka ya da defolu ürünün geldiğini görüyorsa, kargo hizmetine fazla para ödemek zorunda kalıyorsa sitenin güvenilirliği zarar görür.