Kerem Bürsin, H&M'in Türkiye'deki ilk lokal kampanya yüzü oldu. Bu yeni iş birliğinin lansmanı Sakıp Sabancı Müzesi Fıstıklı Teras’ta büyüleyici bir parti ile sanat, moda ve cemiyet hayatından pek çok ismin katılımıyla tanıtıldı. Kerem Bürsin’in kampanya yüzü olarak yer aldığı Yaz 2019 erkek koleksiyonu 22 Nisan’dan itibaren tüm mağazalarda Önümüzdeki yazı düşlerken, H&M koleksiyonu, modern stile dokunan egzotik palmiye ağaçları, farklı tonlarda çizgiler ve kullanışlı detaylarla kozmopolit bir seyahati canlandırıyor. Renk paletini domine eden açık bej ve yeşil renklerini güneş sarısı, uçuk mavi ve parlak beyaz gibi tonlar tamamlıyor. Kampanya tüm dünyadan içlerinde Mena Massoud, Crosby Tailor da bulunduğu ilham verici erkekleri kapsıyor. Türkiye’de ise H&M ilk defa bir lokal iş birliği yaparak, koleksiyonu Kerem Bürsin ile tanıtıyor. Gece başlarken sahnede konuşma yapan başarılı oyuncu Kerem Bursin : “Bu akşamı sizinle paylaşıyor olmak çok güzel ve bilmenizi isterim ki H&M’le bir araya gelmek benim için hayalden öte bir şeydi. Markayı zaten hepimiz biliyoruz, ama H&M’in marka olarak gerçekleştirdikleri, öncü yaklaşımlarını öğrendikten sonra markadan daha da etkilendim. Bir moda markası ama en önemlisi sorumluluk alan bir marka ki bence şu an yaşadığımız dünyada bu çok önemli. Bütün bunlarla beraber beni en çok etkileyen şey, ise; markanın tüm çalışanlarının yüzde 74’ünün kadın olması! Ve bence bu nedenle H&M’in dünya çapında marka olması tesadüf değil.” dedi. Bursin kampayı anlatırken ise; “Yıllar önce hayat beni bir yol ayrımına getirdi ve ben herkesin gittiği yoldan gitmedim. Los Angeles'tayken her şeyi geride bıraktım. İç sesimi dinledim ve riski alıp yeni bir ülkede yine yeniden başladım. Bir yol haritası çizmeye çalışmadan, kısa yolların yolcusu olmadan, kendi yolculuğumu yapmak istedim. Kaybedecek bir şeyim yokmuş gibi hayata teslim oldum ve kendi mucizemi buldum” dedi...