Profun bünyesinde yer alan Wonder Wheel, Türkiye'de özellikle elektronik müzik etkinlikleriyle adından söz ettiriyor. Genç bir ekipten oluşan Profun, bugüne kadar Bansko Skifest, İstanbul Rooftop Festival, Cocktail Festival gibi başarılı organizasyonlara imza attı. Dijital dünyanın temel odak olduğu işler yapan Profun ekibi 2018 için oldukça ümitli... Organizasyonların düzenlenmesinin zor olduğu bir dönemde yolunuza devam ediyorsunuz. Çalışmalarınızın arkasındaki motivasyon nedir? Hem çatı markamız Profun, hem de kendi içinde de her biri marka niteliğinde çok sayıda etkinlik serisini barındıran alt markamız Beat The Night imzasıyla hayata geçirdiğimiz tüm organizasyonlarda en büyük motivasyonumuz, Türkiye’de eğlence hayatının geçirdiği tüm zorlu dönemlerde bile bizi asla bırakmayan değerli müşterilerimiz. 2012 yılından beri sunduğumuz ve artık bizden bekler hale geldikleri bir kalite standardı var; bunun altına düşmemek için çalışmayı, kendimizi sürekli geliştirmeyi sürdürmek durumundayız. En büyük gücümüz ise her koşulda bu motivasyonu kaybetmeyen, her zaman mümkün olan en iyi işi ortaya koymanın peşinde olan ekibimiz. Yüzlerce DJ'i Türkiye'de ağırladınız. Elektronik müzik etkinliklerinizden bahseder misiniz? Elektronik müzik etkinlikleri, özellikle son 5 senedir eğlence sektöründe gittikçe daha da yükselen bir değer olarak öne çıkıyor. Türkiye’de bu tip etkinliklere duyulan ilgi henüz Avrupa ülkeleri ve Amerika’nın seviyesinde olmasa da elektronik müziğin hem kitlesi, hem de bu kitlenin yaş aralığı her geçen gün daha da genişliyor. Genel anlamda elektronik müziğe ilgi duyan kitle genişledikçe, bu müziğin EDM, house, techno, etnik gibi alt dallarına yönelik merak da artıyor. Bu da daha çeşitli beğenilere hitap eden elektronik müzik etkinliklerinin sunulmasına ve kitlelerden gelen geri dönüşlerle her bir etkinliğin bir öncekinden daha başarılı geçmesine sebep oluyor. Etkinliklere yeterli ilgi oluyor mu? Yıllar bazında bakarsak, 2013'ten bu yana dek sene olarak kısaca nasıl değerlendirirsiniz ilerlemeyi? Etkinliklere ilgi, ülkenin durumuna paralel şekilde değişiyor. Toplumun genel mutluluğu bizim etkinliklerimizi de direkt olarak etkiliyor çünkü müşteri profilimiz ülke ve dünyadaki gidişatı yakından takip eden ve hayatını bu gelişmeler ışığında yönlendiren bir kitle. Tabii Türkiye’nin dönem dönem dünyadaki imajıyla paralel olarak buraya gelmeyi tercih etmeyen sanatçılar sonucu iddialı etkinlikler oluşturabilmenin zorluğu da var… Yıllar bazında bakarsak; bizim 2013’ten bu yana yaptığımız her etkinlik, her festival, bir öncekinin üzerine koyarak büyümeye ve gelişmeye devam ediyor. Biz kendimizi geliştirdikçe katılımcı sayımız da buna karşılık vererek yıl yıl artıyor diyebiliriz. Birçok etkinlik ajansı mevcut. Burada markaların tercih yaparken nelere dikkat etmesi gerekiyor. Siz markalarla işbirliği yaparken ya da etkinlik düzenlerken nelere dikkat ediyorsunuz? Marka, ajans ve müşteri çemberinde tüm noktaları tatmin edebilmek, bir organizasyonun dair belki de en zorlayıcı ama en önemli konu. Hem beraber çalıştığımız markaların, hem de düzenlediğimiz etkinlikteki tüm katılımcıların memnuniyet ve mutluluğu bizim çok önemli. Marka isteklerine tam anlamıyla yanıt verebilmek ve müşteri memnuniyetini her an en üst seviyede tutmak, her organizasyonda en öncelikli hedefimiz. Üstelik işin “marka” boyutu sponsor firmalardan katılımcı markalara ve hatta etkinliğe kendi marka değerini katan sanatçıların kişisel isteklerine kadar çok geniş bir yelpazeyi kapsıyor. Tüm bu talepleri etkinliğin kendine ait markasını da koruyarak karşılayabilmek ve istekler arası olası çatışmaları engelleyebilmek için tecrübe ve özen şart. Markaların da en çok buna dikkat etmesi ve titiz bir çalışmanın her adımında yanlarında hissedecekleri bir ajans bulmaya önem vermesi gerekiyor. Bu konuda biz kendimizi şanslı hissediyoruz çünkü aynı çatı altında hizmet verdiğimiz Wonder Wheel iletişim ajansı sayesinde etkinlikleri görsellerinden sosyal medyasına kadar bir bütün olarak yürütebilme ve çatışmaları minimuma indirebilme avantajına sahibiz. profun '2018 EN İYİ YIL OLACAK' Türkiye ve İstanbul'un bu yıl geçmiş yıllara nazaran etkinliklerde biraz daha atağa kalktığı söyleniyor. Sizin değerlendirmeniz nedir? Artık atağa geçme zamanı! Dünya, etkinlik ve organizasyonlarda hem daha gösterişli hem de çok daha katılımcı odaklı yeni bir yöne doğru gidiyor. Bizim de ayak uydurma vaktimiz geldi. Stat konserlerinden açıkhava festivallerine kadar 2018’in bu anlamda şimdiye kadarki en iyi yıl olmasını bekliyoruz. Sizin kuruluşunuzun en büyük hayali nedir? Kafanızda "işe başlarken bu tarz bir etkinliği hayal ettik" diyebileceğiniz bir şey var mı? Bizim en büyük hayalimiz ülkemizdeki eğlence sektörü ve etkinlik anlayışını dünyadaki örnekleri ile yarışır hale getirmek. Onların gerçekleştirdiklerinden daha iyilerini gerçekleştirmek. Hayaller bitmez, her zaman hayal ediyoruz. Bugüne kadar gerçekleştirdiğimiz Istanbul Rooftop Festival’den Istanbul Cocktail Festival’e kadar her etkinliğimizi önce hayal ettik. Şimdilerde çok yeni, bizi çok heyecanlandıran başka başka hayallerimiz de var ama sürprizi kaçmasın; takipte kalın diyelim… [old_news_related_template title="Keşke, Türkiye de Kardeş Türküler sahnesi gibi olsa..." desc="25 yıldır Anadolu coğrafyasının müzikal madenini ortaya çıkaran Kardeş Türküler, altı yıl aradan sonra çıktığı 'Yol' için İstanbullu dinleyicileriyle buluştu. Türkçe, Kürtçe, Rumca, Ermenice, Çerkesce seslendirdiği şarkılarla kendisini dinlemeye gelenleri yeniden başka bir 'Yol'culukla tanıştırdı... " image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2017/10/kardesturkuler.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/hayatim/kultur-sanat-haberleri/keske-turkiyede-kardes-turkuler-sahnesi-gibi-olsa/"]