Bu web sitesi ne yazık ki Internet Explorer 9 ve altını desteklememektedir. Lütfen web tarayıcınızı Internet Explorer 10 ve üstü bir sürüme yükseltiniz.
21 Şubat reyting sonuçları belli oldu! Sen Anlat Karadeniz yine Diriliş Ertuğrul’u geçti mi?
21 Şubat reyting sonuçları belli oldu! Sen Anlat Karadeniz yine Diriliş Ertuğrul’u geçti mi?
Total bazda üç haftadır 'Diriliş Ertuğrul'u geçen Sen Anlat Karadeniz yine zirvede mi? Haftanın reyting sonuçları belirlendi. Çarşamba geceleri reyting savaşı 'Sen Anlat Karadeniz' yayınlanmaya başlaması ile iyice kızıştı. İşte 21 Şubat reyting sonuçlarına göre zirvenin sahibi...
Magazin 22 Şubat 2018 - 10:39

Heyecanla beklenen 21 Şubat reyting sonuçları belli oldu. En çok izlenen diziler ve programlar belirlendi. Reyting sonuçlarına total bazda göre zirvenin sahibi ‘Sen Anlat Karadeniz’ oldu. İkinci sırayı ise ‘Diriliş Ertuğrul’ aldı. En çok izlenen haber programı ise Fatih Portakal ile FOX Ana Haber oldu. İşte reyting sonuçlarına göre ilk 20 dizi ve program…

21 ŞUBAT REYTİNG SONUÇLARI

Sen Anlat Karadeniz reyting sonuçlarına göre yerini korudu. Zirveden düşmeyen Diriliş Ertuğrul ise 4 haftadır zirveye oturamıyor. Bu hafta reytinglerde dikkat çeken ise Börü dizisi ön izlemesinin listeye üst sıralarda girmesi oldu.

SIRABAŞLIKKANAL ADIRTGSHARE
1SEN ANLAT KARADENIZATV21.3840.78
2DIRILIS ERTUGRULTRT 114.4727.28
3SEN ANLAT KARADENIZ (OZET)ATV14.1929.23
4DIRILIS ERTUGRUL (OZET)TRT 16.5513.59
5FATIH PORTAKAL ILE FOX ANA HABERFOX TV5.7314.48
6HAVA DURUMUATV5.4812.89
7ATV ANA HABERATV4.6111.64
8BORU ON IZLEMESTAR TV4.5510.34
9SHOW ANA HABERSHOW TV4.4311.19
10AHMET HAKAN’LA KANAL D HABERKANAL D4.310.9
11ESRA EROL’DAATV4.214.67
12MUGE ANLI ILE TATLI SERTATV3.9923.11
13DAG 2 (T.S)STAR TV3.616.93
14SICAK GELISMEKANAL D3.5710.04
15ADINI SEN KOYSTAR TV3.3910.56
16SON DURAKATV3.2315.44
17STAR ANA HABERSTAR TV03.047.6
18YEMEKTEYIZTV82.879.59
19ELIFKANAL 72.845.91
20GULDUR GULDUR SHOW OZETSHOW TV2.745.88

REYTİNG NEDİR?

İzleyici ölçümü bir izleyici topluluğunda kaç kişi olduğunun ölçümüdür. Genelde radyo dinleyicileri ve televizyon izleyicileri için düşünülse de, gazete ve dergi okuyucuları ve Web sitesi kullanıcıları için de geçerli olan bu kavram, yayımcılar ve reklamcılar tarafından, kaç kişi ve kimlere ulaşıldığını belirlemek için kullanılır. Bu daha geniş anlamıyla izleyici kitle araştırması anlamına gelir. Ölçümler medya pazarlarına göre ayrı ayrı yapılır, bunlar genelde metropol bölgelere karşılık gelir.

Tek bir televizyon izlenme oranı (reyting) puanı, takip edilen bir bölgedeki seyircilerin belli bir dakikadaki sayılarının %1’ine karşılık gelir. Örneğin 2004 yılı itibarıyla ABD’de 109,6 milyon televizyonlu ev vardı. Dolayısıyla, 2004-05 izleme sezonu için, ulusal bir reyting puanı bu sayının %1 olan 1.096.000 eve karşılık gelir. Bir programın yayımında kullanıldığında, program süresince ortalama reyting puanı tipik olarak belirtilir. Reyting puanları genelde evhalkları için değil, belli demografik gruplar için verilir. Örneğin, 18-49 yaş grubu için bir reyting puanı, ülkedeki 18-49 yaş grubundaki insanların %1’ine eşdeğer sayılır.

Bir reyting puanı ile pay grubu farklıdır, reyting puanı tüm olasıl seyircilerin %1’ini ifade eder, pay puanı ise o an televizyon seyredelerin %1’ine karşılık gelir. Dolayısıyla bir yayının payı, genelde reytingden daha anlamlıdır, özellikle toplam TV seyrinin düşük olduğu zamanlarda (gece geç saatler gibi).

Son güncelleme: 11:53 - 22.02.2018