Bu web sitesi ne yazık ki Internet Explorer 9 ve altını desteklememektedir. Lütfen web tarayıcınızı Internet Explorer 10 ve üstü bir sürüme yükseltiniz.
28 Mart Çarşamba 2018 Reyting sonuçları Sen Anlat Karadeniz mi? Diriliş Ertuğrul mu? İşte kazanan…
28 Mart Çarşamba 2018 Reyting sonuçları Sen Anlat Karadeniz mi? Diriliş Ertuğrul mu? İşte kazanan…
28 Mart Çarşamba 2018 reyting sonuçları açıklandı. Sen Anlat Karadeniz mi, Diriliş Ertuğrul mu? Popstar 2018 mi? sorusu da dün akşam itibarı ile yanıtlanmış oldu. Listede Popstar 2018'in gerilerde kalması da dikkat çekti. İşte 28 Mart Çarşamba reyting sonuçlarına göre Totalde, AB'de ve ABC'de zirvenin sahibi...
Magazin 29 Mart 2018 - 10:16

Reyting sonuçları belli oldu. 28 Mart Çarşamba reyting sonuçlarında kim birinci oldu? Sen Anlat Karadeniz mi, Diriliş Ertuğrul mu? Popstar 2018 üst sıralarda yer alamayarak hayal kırıklığı yarattı. 28 Mart reyting sonuçlarını açıklanmasının ardından günü zirvede bitiren program hangisi? İşte reyting sonuçları ve dünün kazananı…

28 MART ÇARŞAMBA REYTİNG SONUÇLARI AÇIKLANDI

28 Mart Çarşamba reyting sonuçları açıklandı. Haberimiz içerisinden ulaşabilirsiniz. Geçen hafta Total puan türünde Sen Anlat Karadeniz 34.61 share alarak birinci, Diriliş Ertuğrul 30.41 share alarak ikinci oldu. AB puan türünde 37.69 share alan Diriliş Ertuğrul birinci sırada, 25.52 share alan Sen Anlat Karadeniz ikinci sırada yer aldı.

 

28 MART ÇARŞAMBA 2018 TOTAL SONUÇLARI

28marttotalreyting

28 MART ÇARŞAMBA 2018 AB SONUÇLARI

28martabreyting

28 MART ÇARŞAMBA 2018 ABC SONUÇLARI

28martabcreyting

REYTİNG NEDİR?

İzleyici ölçümü bir izleyici topluluğunda kaç kişi olduğunun ölçümüdür. Genelde radyo dinleyicileri ve televizyon izleyicileri için düşünülse de, gazete ve dergi okuyucuları ve Web sitesi kullanıcıları için de geçerli olan bu kavram, yayımcılar ve reklamcılar tarafından, kaç kişi ve kimlere ulaşıldığını belirlemek için kullanılır. Bu daha geniş anlamıyla izleyici kitle araştırması anlamına gelir. Ölçümler medya pazarlarına göre ayrı ayrı yapılır, bunlar genelde metropol bölgelere karşılık gelir.

Tek bir televizyon izlenme oranı (reyting) puanı, takip edilen bir bölgedeki seyircilerin belli bir dakikadaki sayılarının %1’ine karşılık gelir. Örneğin 2004 yılı itibarıyla ABD’de 109,6 milyon televizyonlu ev vardı. Dolayısıyla, 2004-05 izleme sezonu için, ulusal bir reyting puanı bu sayının %1 olan 1.096.000 eve karşılık gelir. Bir programın yayımında kullanıldığında, program süresince ortalama reyting puanı tipik olarak belirtilir. Reyting puanları genelde evhalkları için değil, belli demografik gruplar için verilir. Örneğin, 18-49 yaş grubu için bir reyting puanı, ülkedeki 18-49 yaş grubundaki insanların %1’ine eşdeğer sayılır.

Bir reyting puanı ile pay grubu farklıdır, reyting puanı tüm olasıl seyircilerin %1’ini ifade eder, pay puanı ise o an televizyon seyredenlerin %1’ine karşılık gelir. Dolayısıyla bir yayının payı, genelde reytingden daha anlamlıdır, özellikle toplam TV seyrinin düşük olduğu zamanlarda (gece geç saatler gibi).

İZLENME ORANI, İZLENME PAYI NEDİR?

İzleyici Oranı (reyting) ortalama izlenme oranıdır. Bir program diliminde veya zaman diliminde her dakikaya düşen ortalama izleyici yüzdesini gösterir. İzlenme Payı, bir kanalın belli bir zaman diliminde toplam izleyiciden almış olduğu payı gösterir.