Bu web sitesi ne yazık ki Internet Explorer 9 ve altını desteklememektedir. Lütfen web tarayıcınızı Internet Explorer 10 ve üstü bir sürüme yükseltiniz.
Reyting sonuçları: Bizim Hikaye, Avlu, Survivor mücadelesi… 29 Mart tarihli reyting sonuçları
Reyting sonuçları: Bizim Hikaye, Avlu, Survivor mücadelesi… 29 Mart tarihli reyting sonuçları
29 Mart Perşembe 2018 reyting sonuçları açıklandı! Bizim Hikaye mi? Avlu mu? Survivor mı? sorusu da dün akşam itibarı ile yanıtlanmış oldu. İşte 29 Mart Perşembe reyting sonuçlarına göre Totalde, AB'de ve ABC'de zirvenin sahibi...
Magazin 30 Mart 2018 - 10:52

Büyük rekabete sahne olan reyting mücadelesi, izleyiciler tarafından merak ediliyor. 29 Mart reyting sonuçlarını açıklanmasının ardından günü zirvede bitiren program hangisi? Reyting sonuçları belli oldu! 29 Mart Perşembe reyting sonuçlarında kim birinci oldu? Avlu mu? Bizim Hikaye mi? Survivor mı?  İşte reyting sonuçları ve dünün kazananı…

29 MART PERŞEMBE REYTİNG SONUÇLARI AÇIKLANDI

29 Mart reyting sonuçları açıklandı. Total puan türünde 16.79 share alan Bizim Hikaye birinci,15.86 share alan Survivor ikinci, 13.53 share alan Avlu üçüncü sırada yer aldı. AB puan türünde 16.19 share alan Survivor birinci olurken, 14.58 share alan Vatanım Sensin üçüncü oldu. Yeni dizi Avlu 13.92 share ile dördüncü sıraya yerleşti. ABC puan türünde 15.92 share alan Survivor birinci olurken, 14.47 share alan Bizim Hikaye ikinci oldu. Avlu dizisi 13.9 share alarak dördüncü sırada yer aldı. Mehmetçik Kutül Amare ise reyting sıralamasında beklenileni karşılayamadı.


29 MART PERŞEMBE 2018 TOTAL SONUÇLARI

29marttotalreyting

29 MART PERŞEMBE 2018 AB SONUÇLARI

29martabreyting

29 MART PERŞEMBE 2018 ABC SONUÇLARI

29martabcreyting

REYTİNG NEDİR?

İzleyici ölçümü bir izleyici topluluğunda kaç kişi olduğunun ölçümüdür. Genelde radyo dinleyicileri ve televizyon izleyicileri için düşünülse de, gazete ve dergi okuyucuları ve Web sitesi kullanıcıları için de geçerli olan bu kavram, yayımcılar ve reklamcılar tarafından, kaç kişi ve kimlere ulaşıldığını belirlemek için kullanılır. Bu daha geniş anlamıyla izleyici kitle araştırması anlamına gelir. Ölçümler medya pazarlarına göre ayrı ayrı yapılır, bunlar genelde metropol bölgelere karşılık gelir.

Tek bir televizyon izlenme oranı (reyting) puanı, takip edilen bir bölgedeki seyircilerin belli bir dakikadaki sayılarının %1’ine karşılık gelir. Örneğin 2004 yılı itibarıyla ABD’de 109,6 milyon televizyonlu ev vardı. Dolayısıyla, 2004-05 izleme sezonu için, ulusal bir reyting puanı bu sayının %1 olan 1.096.000 eve karşılık gelir. Bir programın yayımında kullanıldığında, program süresince ortalama reyting puanı tipik olarak belirtilir. Reyting puanları genelde evhalkları için değil, belli demografik gruplar için verilir. Örneğin, 18-49 yaş grubu için bir reyting puanı, ülkedeki 18-49 yaş grubundaki insanların %1’ine eşdeğer sayılır.

Bir reyting puanı ile pay grubu farklıdır, reyting puanı tüm olasıl seyircilerin %1’ini ifade eder, pay puanı ise o an televizyon seyredenlerin %1’ine karşılık gelir. Dolayısıyla bir yayının payı, genelde reytingden daha anlamlıdır, özellikle toplam TV seyrinin düşük olduğu zamanlarda (gece geç saatler gibi).

İZLENME ORANI, İZLENME PAYI NEDİR?

İzleyici Oranı (reyting) ortalama izlenme oranıdır. Bir program diliminde veya zaman diliminde her dakikaya düşen ortalama izleyici yüzdesini gösterir. İzlenme Payı, bir kanalın belli bir zaman diliminde toplam izleyiciden almış olduğu payı gösterir.

Son güncelleme: 13:58 - 30.03.2018