Canlı yayında büyük gaf! 3 senelik haberi yeni diyerek ekrana getirdiler

Kanal D ekranlarında yayınlanan magazin programı bugün 'günün manşeti' anonsuyla ekrana getirdiği haberle izleyicileri şaşkına çevirdi. Program 2016 senesinde Serdar Ortaç'ın kumar oynarken çekilen fotoğrafını yeniymiş gibi servis etti.

Kanal D ekranlarında yayınlanan magazin programı Serdar Ortaç hakkında yanlış bir iddia ortaya attı. Programın sunucuları, Serdar Ortaç’ın 2016 senesinde Kıbrıs’ta çekilen kumar fotoğrafını 2 hafta önce Bulgaristan’da çekildiğini belirterek canlı yayında büyük bir gafa imza attılar..

2016 SENESİNDE ULUSAL BASINDA YAYINLANAN FOTOĞRAFI YENİ GİBİ SUNDULAR

Bugün Işın Karaca’nın konuk olduğu canlı yayında program sunucuları bir skandala imza attı. İkili, “2. Sayfa’nın özel haberi” diyerek Serdar Ortaç’ın 2016 yılında bir makineden kumar oynadığı iddia edilen fotoğrafı yayınladı. Yapılan bu büyük hatanın sonrasında program ekibinin araştırmadan yaptıkları haber için nasıl bir açıklama yapacağı ise merak konusu oldu. İşte 2016 senesinde yayınlanan o haberlerin ekran görüntüsü;