Bu web sitesi ne yazık ki Internet Explorer 9 ve altını desteklememektedir. Lütfen web tarayıcınızı Internet Explorer 10 ve üstü bir sürüme yükseltiniz.
Reyting sonuçları 22 Nisan Pazar 2018: Survivor mu? Savaşçı mı? Çocuklar Duymasın mı? İşte kazanan…
Reyting sonuçları 22 Nisan Pazar 2018: Survivor mu? Savaşçı mı? Çocuklar Duymasın mı? İşte kazanan…
22 Nisan Pazar 2018 reyting sonuçları açıklandı. Survivor mu? Savaşçı mı? Çocuklar Duymasın mı? sorusu da dün akşam itibarı ile yanıtlanmış oldu. İşte 22 Nisan Pazar reyting sonuçlarına göre Totalde, AB'de ve ABC'de kazanan...
Magazin 23 Nisan 2018 - 11:18

Reyting sonuçları belli oldu. 22 Nisan Pazar reyting sonuçlarında kim birinci oldu? Çocuklar Duymasın mı? Savaşçı mı? Survivor mu? 22 Nisan Paza r2018 reyting sonuçlarını açıklanmasının ardından günü zirvede bitiren program hangisi? İşte reyting sonuçları ve dünün kazananı…

22 NİSAN PAZAR REYTİNG SONUÇLARI AÇIKLANDI

22 Nisan Pazar reyting sonuçları açıklandı. Total'de 1. sırayı Survivor 20,08 share ile alırken 2. sıra 18,42 share alan Savaşçı dizisinin oldu. 3. sıra 11,45 share ile Savaşçı’nın özetinin oldu. AB sonuçlarında ise Survivor 21,02 share ile 1. olurken, 2. liği 13,04 share ile Jet Sosyete aldı. 3. sıra da 12,54 share ile Savaşçı oldu. ABC'de ise 21,55 share ile Survivor 1. 15,4 share ile Savaşçı, 2. 16,69 share ile Su7rvivor Extra 3. oldu. İşte grafiklerle 22 Nisan Reyting sonuçları….

22 NİSAN PAZAR 2018 TOTAL SONUÇLARI

22-nisan-reyting-sonuclari-total

22 NİSAN PAZAR 2018 AB SONUÇLARI

22-nisan-reyting-sonuclari-abjpg

22 NİSAN PAZAR 2018 ABC SONUÇLARI

22-nisan-reyting-sonuclari-abcjpg

REYTİNG NEDİR?

İzleyici ölçümü bir izleyici topluluğunda kaç kişi olduğunun ölçümüdür. Genelde radyo dinleyicileri ve televizyon izleyicileri için düşünülse de, gazete ve dergi okuyucuları ve Web sitesi kullanıcıları için de geçerli olan bu kavram, yayımcılar ve reklamcılar tarafından, kaç kişi ve kimlere ulaşıldığını belirlemek için kullanılır. Bu daha geniş anlamıyla izleyici kitle araştırması anlamına gelir. Ölçümler medya pazarlarına göre ayrı ayrı yapılır, bunlar genelde metropol bölgelere karşılık gelir.

Tek bir televizyon izlenme oranı (reyting) puanı, takip edilen bir bölgedeki seyircilerin belli bir dakikadaki sayılarının %1’ine karşılık gelir. Örneğin 2004 yılı itibarıyla ABD’de 109,6 milyon televizyonlu ev vardı. Dolayısıyla, 2004-05 izleme sezonu için, ulusal bir reyting puanı bu sayının %1 olan 1.096.000 eve karşılık gelir. Bir programın yayımında kullanıldığında, program süresince ortalama reyting puanı tipik olarak belirtilir. Reyting puanları genelde evhalkları için değil, belli demografik gruplar için verilir. Örneğin, 18-49 yaş grubu için bir reyting puanı, ülkedeki 18-49 yaş grubundaki insanların %1’ine eşdeğer sayılır.

Bir reyting puanı ile pay grubu farklıdır, reyting puanı tüm olasıl seyircilerin %1’ini ifade eder, pay puanı ise o an televizyon seyredenlerin %1’ine karşılık gelir. Dolayısıyla bir yayının payı, genelde reytingden daha anlamlıdır, özellikle toplam TV seyrinin düşük olduğu zamanlarda (gece geç saatler gibi).

İZLENME ORANI, İZLENME PAYI NEDİR?

İzleyici Oranı (reyting) ortalama izlenme oranıdır. Bir program diliminde veya zaman diliminde her dakikaya düşen ortalama izleyici yüzdesini gösterir. İzlenme Payı, bir kanalın belli bir zaman diliminde toplam izleyiciden almış olduğu payı gösterir.