Bu web sitesi ne yazık ki Internet Explorer 9 ve altını desteklememektedir. Lütfen web tarayıcınızı Internet Explorer 10 ve üstü bir sürüme yükseltiniz.
Reyting sonuçları 5 Haziran Salı 2018: Kadın mı? Ufak Tefek Cinayetler mi? Eşkiya mı? İşte kazanan…
Reyting sonuçları 5 Haziran Salı 2018: Kadın mı? Ufak Tefek Cinayetler mi? Eşkiya mı? İşte kazanan…
5 Haziran Salı 2018 reyting sonuçları açıklandı! Kadın mı? Eşkıya mı? Ufak Tefek Cinayetler mi? sorusu da dün akşam itibarı ile cevaplanmış oldu. İşte 5 Haziran Salı reyting sonuçlarına göre Totalde, AB'de ve ABC'de kazanan program...
Magazin 6 Haziran 2018 - 10:25

Reyting sonuçları belli oldu! 5 Haziran Salı reyting sonuçlarında kim birinci oldu? Ufak Tefek Cinayetler mi? Kadın mı? Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz mı? 5 Haziran Salı 2018 reyting sonuçlarını açıklanmasının ardından günü birinci olarak bitiren program hangisi? İşte reyting sonuçları ve dünün kazananı…

5 HAZİRAN SALI REYTİNG SONUÇLARI AÇIKLANDI

5 Haziran reyting sonuçları açıklandı. Total puan türünde 10,53 rating alan Kadın dizisi birinci, 5,49 rating alan EDHO ikinci, 4,79 share alan Kadın Özet üçüncü oldu. AB puan türünde 11,02 rating alan Kadın birinci sırada, 7,42 rating alan Ufak Tefek Cinayetler dizisi ikinci sırada, 6,02 rating alan Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz üçüncü sırada yer aldı. ABC puan türünde zirvenin sahibi değişmedi. 12,48 rating alan Kadın birinci olurken, 6,07 rating alan Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz dizisi ikinci oldu. 5,83 rating ile  Ufak Tefek Cinayetler üçüncü sırada yer aldı.

5 HAZİRAN SALI 2018 TOTAL SONUÇLARI

reyting-sonuclari-5-haziran-total

5 HAZİRAN SALI 2018 AB SONUÇLARI

reyting-sonuclari-5-haziran-ab

28 MAYIS SALI 2018 ABC SONUÇLARI

reyting-sonuclari-5-haziran-abc

REYTİNG NEDİR?

İzleyici ölçümü bir izleyici topluluğunda kaç kişi olduğunun ölçümüdür. Genelde radyo dinleyicileri ve televizyon izleyicileri için düşünülse de, gazete ve dergi okuyucuları ve Web sitesi kullanıcıları için de geçerli olan bu kavram, yayımcılar ve reklamcılar tarafından, kaç kişi ve kimlere ulaşıldığını belirlemek için kullanılır. Bu daha geniş anlamıyla izleyici kitle araştırması anlamına gelir. Ölçümler medya pazarlarına göre ayrı ayrı yapılır, bunlar genelde metropol bölgelere karşılık gelir.

Tek bir televizyon izlenme oranı (reyting) puanı, takip edilen bir bölgedeki seyircilerin belli bir dakikadaki sayılarının %1'ine karşılık gelir. Örneğin 2004 yılı itibarıyla ABD'de 109,6 milyon televizyonlu ev vardı. Dolayısıyla, 2004-05 izleme sezonu için, ulusal bir reyting puanı bu sayının %1 olan 1.096.000 eve karşılık gelir. Bir programın yayımında kullanıldığında, program süresince ortalama reyting puanı tipik olarak belirtilir. Reyting puanları genelde evhalkları için değil, belli demografik gruplar için verilir. Örneğin, 18-49 yaş grubu için bir reyting puanı, ülkedeki 18-49 yaş grubundaki insanların %1'ine eşdeğer sayılır.

Bir reyting puanı ile pay grubu farklıdır, reyting puanı tüm olasıl seyircilerin %1'ini ifade eder, pay puanı ise o an televizyon seyredenlerin %1'ine karşılık gelir. Dolayısıyla bir yayının payı, genelde reytingden daha anlamlıdır, özellikle toplam TV seyrinin düşük olduğu zamanlarda (gece geç saatler gibi).

İZLENME ORANI, İZLENME PAYI NEDİR?

İzleyici Oranı (reyting) ortalama izlenme oranıdır. Bir program diliminde veya zaman diliminde her dakikaya düşen ortalama izleyici yüzdesini gösterir. İzlenme Payı, bir kanalın belli bir zaman diliminde toplam izleyiciden almış olduğu payı gösterir.