Bu web sitesi ne yazık ki Internet Explorer 9 ve altını desteklememektedir. Lütfen web tarayıcınızı Internet Explorer 10 ve üstü bir sürüme yükseltiniz.
Reyting sonuçları 6 Haziran Çarşamba 2018: Sen Anlat Karadeniz mi? Diriliş Ertuğrul mu? İşte kazanan…
Reyting sonuçları 6 Haziran Çarşamba 2018: Sen Anlat Karadeniz mi? Diriliş Ertuğrul mu? İşte kazanan…
6 Haziran Çarşamba 2018 reyting sonuçları açıklandı. Sen Anlat Karadeniz mi, Diriliş Ertuğrul mu? sorusu da dün akşam itibarı ile yanıtlanmış oldu. İşte 6 Haziran Çarşamba reyting sonuçlarına göre Totalde, AB'de ve ABC'de kazanan...
Magazin 7 Haziran 2018 - 12:02

Reyting sonuçları belli oldu. 6 Haziran Çarşamba reyting sonuçlarında kim birinci oldu? Sen Anlat Karadeniz mi, Diriliş Ertuğrul mu? 6 Haziran 2018 reyting sonuçlarını açıklanmasının ardından günü zirvede bitiren program hangisi? İşte reyting sonuçları ve dünün kazananı…

6 HAZİRAN ÇARŞAMBA REYTİNG SONUÇLARI AÇIKLANDI

6 Haziran Çarşamba reyting sonuçları açıklandı. Total'de 1. sırayı Sen Anlat Karadeniz 11,96 rating ile alırken 2. sıra 9,69 rating alan Diriliş Ertuğrul oldu. 3. sıra 7,55 share ile İmsak vakitleri oldu AB sonuçlarında ise Diriliş Ertuğrul 11,46 rating ile 1. olurken 2.liği 7,39 rating ile Sen Anlat Karadeniz aldı. 3. sıra da 7,08 rating ile Liderler Fox’ta oldu. ABC'de ise 11,59 rating ile Diriliş Ertuğrul 1. 9,46 rating ile Sen Anlat Karadeniz 2. İmsak Vakitleri ise 5,86 rating ile 3. oldu. İşte grafiklerle 6 Haziran 2018 Reyting sonuçları…

6 HAZİRAN ÇARŞAMBA 2018 TOTAL SONUÇLARI

reyting-sonuclari-6-haziran-total

6 HAZİRAN ÇARŞAMBA 2018 AB SONUÇLARI

reyting-sonuclari-6-haziran-ab

6 HAZİRAN ÇARŞAMBA 2018 ABC SONUÇLARI

reyting-sonuclari-6-haziran-abc

REYTİNG NEDİR?

İzleyici ölçümü bir izleyici topluluğunda kaç kişi olduğunun ölçümüdür. Genelde radyo dinleyicileri ve televizyon izleyicileri için düşünülse de, gazete ve dergi okuyucuları ve Web sitesi kullanıcıları için de geçerli olan bu kavram, yayımcılar ve reklamcılar tarafından, kaç kişi ve kimlere ulaşıldığını belirlemek için kullanılır. Bu daha geniş anlamıyla izleyici kitle araştırması anlamına gelir. Ölçümler medya pazarlarına göre ayrı ayrı yapılır, bunlar genelde metropol bölgelere karşılık gelir.

Tek bir televizyon izlenme oranı (reyting) puanı, takip edilen bir bölgedeki seyircilerin belli bir dakikadaki sayılarının %1’ine karşılık gelir. Örneğin 2004 yılı itibarıyla ABD’de 109,6 milyon televizyonlu ev vardı. Dolayısıyla, 2004-05 izleme sezonu için, ulusal bir reyting puanı bu sayının %1 olan 1.096.000 eve karşılık gelir. Bir programın yayımında kullanıldığında, program süresince ortalama reyting puanı tipik olarak belirtilir. Reyting puanları genelde evhalkları için değil, belli demografik gruplar için verilir. Örneğin, 18-49 yaş grubu için bir reyting puanı, ülkedeki 18-49 yaş grubundaki insanların %1’ine eşdeğer sayılır.

Bir reyting puanı ile pay grubu farklıdır, reyting puanı tüm olasıl seyircilerin %1’ini ifade eder, pay puanı ise o an televizyon seyredenlerin %1’ine karşılık gelir. Dolayısıyla bir yayının payı, genelde reytingden daha anlamlıdır, özellikle toplam TV seyrinin düşük olduğu zamanlarda (gece geç saatler gibi).

İZLENME ORANI, İZLENME PAYI NEDİR?

İzleyici Oranı (reyting) ortalama izlenme oranıdır. Bir program diliminde veya zaman diliminde her dakikaya düşen ortalama izleyici yüzdesini gösterir. İzlenme Payı, bir kanalın belli bir zaman diliminde toplam izleyiciden almış olduğu payı gösterir.

Merakla beklenen Yılmaz Özdil'in son kitabı "Mustafa Kemal" Plus abonelerine hediye.