Bu web sitesi ne yazık ki Internet Explorer 9 ve altını desteklememektedir. Lütfen web tarayıcınızı Internet Explorer 10 ve üstü bir sürüme yükseltiniz.
Reyting sonuçları açıklandı! Survivor mı? Söz mü? 30 Nisan Pazartesi 2018 reyting kazananı…
Reyting sonuçları açıklandı! Survivor mı? Söz mü? 30 Nisan Pazartesi 2018 reyting kazananı…
30 Nisan Pazartesi 2018 reyting sonuçları açıklandı! Survivor mı? Söz mü? Yasak Elma mı? sorusu da dün akşam itibarı ile yanıtlanmış oldu. İşte 30 Nisan Pazartesi reyting sonuçlarına göre Totalde, AB'de ve ABC'de birinci olan program...
Magazin 1 Mayıs 2018 - 10:19

Reyting sonuçları belli oldu! 30 Nisan Pazartesi reyting sonuçlarında kim birinci oldu? Survivor mı? Yasak Elma mı? Söz mü?  Pazartesi reyting sonuçlarını açıklanmasının ardından günü birinci kapatan program hangisi? İşte reyting sonuçları ve dünün kazananı…

30 NİSAN PAZARTESİ REYTİNG SONUÇLARI AÇIKLANDI

30 Nisan reyting sonuçları açıklandı. Total puan türünde Söz 15,60 share ile birinci, Çukur dizisi 15,67 share ile ikinci, Survivor yarışması 15,75 share ile üçüncü oldu. AB puan türünde 19,12 share alan Çukur birinci, 19,44 share alan Survivor yarışması ikinci, 21,49 share alan Survivor Ekstra üçüncü oldu. oldu. ABC puan türünde 19,40 share alan Çukur listede birinci sırada yer alırken ikinciliği 18,31 ile Survivor , üçüncülüğü ise 12,94 share ile Söz dizisi aldı.

30 NİSAN PAZARTESİ 2018 TOTAL SONUÇLARI

reyting-sonuclari-30-nisan-total

 

30 NİSAN PAZARTESİ 2018 AB SONUÇLARI

reyting-sonuclari-30-nisan-ab

 

30 NİSAN PAZARTESİ 2018 ABC SONUÇLARI

reyting-sonuclari-30-nisan-abc

 

REYTİNG NEDİR?

İzleyici ölçümü bir izleyici topluluğunda kaç kişi olduğunun ölçümüdür. Genelde radyo dinleyicileri ve televizyon izleyicileri için düşünülse de, gazete ve dergi okuyucuları ve Web sitesi kullanıcıları için de geçerli olan bu kavram, yayımcılar ve reklamcılar tarafından, kaç kişi ve kimlere ulaşıldığını belirlemek için kullanılır. Bu daha geniş anlamıyla izleyici kitle araştırması anlamına gelir. Ölçümler medya pazarlarına göre ayrı ayrı yapılır, bunlar genelde metropol bölgelere karşılık gelir.

Tek bir televizyon izlenme oranı (reyting) puanı, takip edilen bir bölgedeki seyircilerin belli bir dakikadaki sayılarının %1’ine karşılık gelir. Örneğin 2004 yılı itibarıyla ABD’de 109,6 milyon televizyonlu ev vardı. Dolayısıyla, 2004-05 izleme sezonu için, ulusal bir reyting puanı bu sayının %1 olan 1.096.000 eve karşılık gelir. Bir programın yayımında kullanıldığında, program süresince ortalama reyting puanı tipik olarak belirtilir. Reyting puanları genelde evhalkları için değil, belli demografik gruplar için verilir. Örneğin, 18-49 yaş grubu için bir reyting puanı, ülkedeki 18-49 yaş grubundaki insanların %1’ine eşdeğer sayılır.

Bir reyting puanı ile pay grubu farklıdır, reyting puanı tüm olasıl seyircilerin %1’ini ifade eder, pay puanı ise o an televizyon seyredenlerin %1’ine karşılık gelir. Dolayısıyla bir yayının payı, genelde reytingden daha anlamlıdır, özellikle toplam TV seyrinin düşük olduğu zamanlarda (gece geç saatler gibi).

İZLENME ORANI, İZLENME PAYI NEDİR?

İzleyici Oranı (reyting) ortalama izlenme oranıdır. Bir program diliminde veya zaman diliminde her dakikaya düşen ortalama izleyici yüzdesini gösterir. İzlenme Payı, bir kanalın belli bir zaman diliminde toplam izleyiciden almış olduğu payı gösterir.

Son güncelleme: 10:45 - 15.05.2018