Ünlü Şarkıcı Rihanna, yaptığı çağrıyla Snapchat'i büyük zarara uğrattı. 30 yaşındaki şarkıcı, Snapchat'in kullanıcılar için kendisine yönelik rahatsız edici bir reklam göstermesinden sonra Snapchat'i bir Instagram hikayesiyle kınadı. Bu gelişmenin ardından şirketin değeri 15 Mart’ta ortalama yüzde 4, bir gün sonra da yüzde 1 daha değer kaybetti. Şirketin borsadaki kaybının 800 milyon dolara yakın olduğu belirtildi. "TOKAT MI YUMRUK MU?" Rihanna ve Chris Brown’un yer aldığı bir oyunun reklamında kadına şiddete özendiriliyordu. Reklamda kullanıcılara "Rihanna’yı tokatlamayı mı, yoksa Chris Brown’ı yumruklamayı mı tercih edersin?" sorusu soruluyordu. Pek çok kişi tarafından uygunsuz bulunan ve eleştiri alan reklam için Snapchat, Rihanna’dan özür dilemiş ve reklamı kaldırdığını duyurmuştu. 1,3 MİLYAR DOLAR ZARAR ETMİŞTİ Rihanna gibi bir diğer ünlü Kylie Jenner da geçen ay, artık Snapchat kullanmadığını söyleyince, şirket 1,3 milyar dolar değer kaybetmişti.