Tatilini Bodrum'da geçiren Sen İste Yeter programının sunucusu Hande Ataizi, yazın en güzel anısının bir arkadaşının 40'ıncı yaş günü için düzenlenen parti olduğunu belirterek, "Orta okuldan arkadaşım olduğu için bütün eski arkadaşları seneler sonra görmek çok değişikti" dedi. Güzel isim, gitmek istediği tropikal ülkenin Bali olduğunu söyledi. handeataizi 'COOK ADALARI'NA GİTMEK İSTİYORUM' Deli Gönül'ün yıldızlarından Tarık Özenbaş, bu yıl tatili sette geçirdiklerini ifade etti. Boş gülerde Fethiye'deki Kelebekler Vadisi'ne gittiklerini açıklayan Özenbaş, "Çok istediğim bir işi, çok istediğim bir yerde yapmaya başladım. Bütün yazın en güzel anısı bu. Cook Adaları’na gitmeyi çok istiyorum" açıklamasını yaptı. tarikozenbas 'MADRİD GÖKKUŞAĞINA BÜRÜNDÜ, ÇOK ETKİLENDİM' Savaçı'da oynayan Yıldız Çağrı Atiksoy, en yakın kız arkadaşıyla 15 günlük İspanya turuna gittiğini anlatarak, "Barselona, Sevilla ve Madrid'i keşfettik. Daha sonra ailemle gerçekleştirdiğim ve her sene mutlaka gitmekten keyif aldığımız Ayvalık-Cunda adası ve Çeşme ile tatilimize devam ettik. Sevilla'da katıldığımız Flemenko geceleri kesinlikle bu yazın en unutulmaz anlarıydı benim için. Bir de tesadüfi Madrid'de LGBTİ Onur Yürüyüşü'ne denk geldik ve aynı hafta ülkemizde yasaklanmıştı. Madrid baştan aşağı gökkuşağı bayraklarıyla giydirilmişti. Medeniyeti, saygıyı, coşkuyu, koca şehrin bu yürüyüşe katılımını ve desteğini anlatmam mümkün değil. Çok etkilendim" dedi. Atiksoy, en kısa zamanda Kamboçya'ya gitmek istediğini sözlerine ekledi. yildizcagri 'TÜPLE DALMAK ÇOK KEYİFLİYDİ' Yine Savaşçı'da rol alan Bahadır Vatanoğlu ise set biter bitmez ailesiyle birlikte Antalya'ya gittiklerini, ardından eşiyle birlikte Ayvalık’a geçtiklerini belirterek, şunları söyledi: "Yazın en güzel anısı, tüple dalmak oldu. Ayvalık’ta daha önce dalmamıştım. Çok güzel iki koya götürdüler. Çok keyifli ve güzel geçti. Seyşeller’e gitmek istiyorum. Yaklaşık 115 adadan oluştuğunu biliyorum. Bir doğa harikası. Ilıman bir iklime sahip olduğunu biliyorum. Tüm yıl boyunca 24-29 derece arasında geçiyormuş iklim sıcaklığı o yüzden o güneş kavurucu yakan bunaltan güneş değil, tam benlik. Bir de Hawaii’ye gitmek çok isterim.” bahadir-vatanoglu 'UĞUR BENİ AŞIRI ZORLAMASINI UNUTAMAM' Savaşçı'nın bir diğer yıldızı Fırat Albayram, yaz tatilimi Bozburun, Marmaris’te geçirdi. Tatil vlogu (blog videoları) çektiğini ve çok eğlendiğini ifade eden Albayram, "Ama Uğur'un (Uğur Biçer) beni aşırı zorlamasını unutamam. Çalışması çok zor bir oyuncu" dedi. Albayram da Tarık Özenbaş gibi Cook Adaları'na gitmek istediğini açıkladı. firatalbayram DİNÇKOL'UN UNUTULMAZ ANISI! Tatilini Ayvalık'ta geçiren bir başka isim ise Savaşçı'da rol alan Hakan Dinçkol'du. Son dönemlerde geçirdiği en keyifli tatillerinden birisini yaşadığını anlatan Dinçkol, "En ilginci birçok kez telefonlaşıp, sözleştiğimiz halde bir araya gelemediğim bir arkadaşımla tesadüfen Ayvalık’ta karşılaştık. Tam kendisi İstanbul’a dönme hazırlığı yapıyordu. Biraz daha vaktinin olduğunu söyledi, ben de kendisini otogara bırakabileceğimi söyledim. O sırada bir yerlerde oturup, bir şeyler içip, sohbet ettik. Hareket saati yaklaştı, son 5 dakika kala ben acele etmemesi gerektiğini, otogarın yerini bildiğimi, onu yetiştirebileceğimi söyledim. Sorasında kalktık ve otogara doğru yola çıktık. Gittiğimizde, otogarın yerinde yeller esiyordu. Orası artık otogar değilmiş. Benim hafızamda eski otogarın yeri kalmış. Tabi bu bizim için yeni bir operasyondu. Savaçı olarak ne yapmam gerektiğini hemen o anda düşündüm ve hızlı hareket ettim. Arkadaşlar, otogarın şehrin çıkışına taşındığını söylediler. Ben de hemen zırhlı aracıma atlayıp, arkadaşımı da alıp, şehrin çıkışına doğru yol aldım. Otobüsün kalkmasına saniyeler kala, otobüsü yakaladık. 'Duuur' diye bağırdım. Camdan birbirimize bakıp, saçma saçma gülümseyip, el salladığımız bi ranı olarak hafızamızda kaldı" dedi. Dinçkol, Solomon Adaları’na gitmek istediğini ifade etti. hakandinckol 'İLK KEZ YOĞUN TEMPODAN ÇIKTIM' Aynı dizinin bir başka ismi Doğan Bayraktar da tatilde Antalya, Fethiye, İzmir gibi birçok yeri gezdi. "Bu yaz mevsimini komple baz alırsak, hayatımda ilk kez bu kadar yoğun bir tempodan çıkıp tatil yaptım" diyen Bayraktar, Hawaii adasına gitmeyi çok istediğini sözlerine ekledi. doganbayraktar HEDEF KÜBA! Savaşçı'nın oyuncularından Burç Kümbetlioğlu da yaz tatilinde bir haftaya yakın Selimiye-Bozburun’da, daha sonrasında Akyaka’da, kısa bir İstanbul dönüşü sonrasında da Çanakkale Biga’da olduğunu söyledi. Yazı Bodrum, daha sonra da Göcek’te tekne turuyla bitirdiğini belirten oyuncu, "Yazın unutulmaz anısı, 6 gün boyunca yelkenli bir tekne kullanmam oldu. Ben de Küba’ya gitmeyi çok istiyorum" açıklamasını yaptı. burc-kumbetlioglu AİLEYLE YAPILAN TATİLİN TADI BAŞKA İlk Buluşma programının moderatörü Sinan Çalışkanoğlu ise şunları söyledi: "Yaz tatilinde Altınoluk’a, annemlerin yanına gittim. Hem ailemi ziyaret ettim, hem de 10 gün kadar küçük çaplı bir tatil yapmış oldum. Yazın çalışıyoruz, çekimlerimiz devam ediyor… Yeğenlerim, kız kardeşim, ağabeyim, annem, babam… Hep beraber Altınoluk’taki yazlıkta geçirdiğimiz vakit, yazın en güzel anısıydı bence. Çok güzeldi. Aileyle yapılan tatillerin çok keyifli olduğunu düşünüyorum. Karayıp Adaları’na gitmek istiyorum, orayı çok merak ediyorum.” sinancaliskanoglu KARŞILIKSIZ SEVGİ UNUTULMAZDI Şevkat Yerimdar'ın sevilen isimlerinden Barış Murat Yağcı, yazın yurtdışına çıkan isimlerden. Tatilini Almanya ve sınır bölgelerde geçirdiğini belirten Yağcı, "İsviçre harikaydı. Ayrıca tabi ki Alaçatı ve Bodrum’a gittim. Yazın en büyük anısı insanların bana ismimle hitap etmeye başlaması ve karşılıksız sevgilerini görmek oldu. Arabayla Bodrum’a giderken, özellikle bir ailede yaş araları farklı olan bireylerinin beni tanımaları ve iltifatları büyük anı oldu. Beni evlerine davet etmeleri, yaşlı bir teyzenin bana 'Oğlum orada kötü bir çocuğu oynuyorsun ama sen gerçekte bu kadar kötü olamayacak kadar bebek yüzlüsün, ben inanmamıştım zaten senin bu kadar kötü olabileceğine' demesi hayatımın en önemli anısı oldu diyebilirim. Gitmek istediğim yer ise Avustralya. Şu anki planım oraya gitmek" dedi. barismurat [old_news_related_template title="Hande Ataizi: Evlilik standart ve sıkıcı bir durum" desc="Hafta içi her gün, gündüz kuşağında ‘Sen İste Yeter’ programıyla Fox TV ekranında boy gösteren ünlü oyuncu ve sunucu Hande Ataizi’yle, programın çekildiği stüdyoda kulisinde konuştuk. " image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2017/08/hande-manset-880.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/hayatim/magazin-haberleri/hande-ataizi-evlilik-standart-ve-sikici-bir-durum/"]   [old_news_related_template title="Barış Murat Yağcı ve Serenay Aktaş'tan sevgili açıklaması" desc="Genç oyuncu Barış Murat Yağcı ile Serenay Aktaş, birlikte keyif yaparken yakalandı. " image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2017/07/barismurat.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/hayatim/magazin-haberleri/baris-murat-yagci-ve-serenay-aktastan-sevgili-aciklamasi/"]