Sözcü Plus Giriş
GALERİ Bilinenin aksine çabuk acıktıran yiyecekler 23 Şubat 2018 02:56
1 Bu yiyecekleri tükettiğinizde farkında olmadan çok daha çabuk acıkıyorsunuz. İşte bilinenin aksine çabuk acıktıran yiyecekler...
2 Peynir: Peynirde bulunan kazein beyinde eroin ve morfine benzer bir etki bırakıyor. Yani yedikçe daha fazlasını istiyorsunuz. Doymak için peynirin yanında sebze yiyin.
3 Meyveli yoğurt: Hazır aldığınız meyveli yoğurtlar bolca şeker içerdiği için çabuk acıkmanıza neden oluyor. Sağlıklı bir atıştırmalık istiyorsanız süzme yoğurda meyve ve kuruyemiş ekleyerek kendi yoğurdunuzu kendiniz hazırlayın.
4 Buğday ekmeği: Kan şekeri dengenizi bozan buğday ekmeği çok çabuk acıkmanıza neden oluyor.
5 Yumurta beyazı: Yumurta sarısının düşmanınız olduğunu sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Yumurtanın sadece beyazını yediğinizde daha çabuk acıkıyorsunuz.
6 Meyve suyu: Meyveler şeker bakımından oldukça zengin olduğu için liflerini attığınızda kan şekerinizi yükseltebilir. Bu nedenle meyve suyu içmek yerine meyveleri olduğu gibi yiyin.
7 Şekerli kahvaltılık gevrek: Rengarenk şekerli gevreklerin oldukça iştah açıcı olduğunu biliyoruz ancak uzun süre tok kalmak istiyorsanız bunun yerine yulaf ezmesi, ceviz ve kuru üzümü karıştırarak tüketin.
8 Suşi: Basit karbonhidratlar vücutta hızlıca ayrılarak çabuk acıkmanıza neden oluyor. Suşide bulunan beyaz pirinç de bu karbonhidratlardan bir tanesi.
9 Tuzlu kraker: Yüksek sodyum içeren yiyecekler susuz kalmanıza neden olur. Yapılan bir araştırmaya göre her zaman susuzluk ve açlığı birbirinden ayıramıyoruz.