Bu web sitesi ne yazık ki Internet Explorer 9 ve altını desteklememektedir. Lütfen web tarayıcınızı Internet Explorer 10 ve üstü bir sürüme yükseltiniz.
Dijital iletişimde ibre MPR’yi gösteriyor
Dijital iletişimde ibre MPR’yi gösteriyor
MPR’nin McDonald’s için hazırladığı proje hem Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’nin Altın Pusula yarışmasından hem de Social Media Awards Türkiye’den ödül kazandı.
Yaşam 7 Mayıs 2019 - 18:17

MPR'in McDonald's Türkiye için hazırladığı ‘Özelden Yazdık Kalpleri Kaptık' projesi, TÜHİD'in 18'inci Altın Pusula Ödülleri Yarışması'nda ‘Dijital İletişim-Influencer Kullanımı' kategorisinde birinci oldu. 300'ün üzerinde projenin yarıştığı Altın Pusula'da kazananlar ödüllerini geçen hafta düzenlenen törende aldı.

Türkiye'nin ilk ve en büyük sosyal medya ödül programı olan Social Media Awards – 2019'da ise MCDonald's Türkiye MPR ile hazırladığı ‘Özelden Yazdık Kalpleri Kaptık' projesiyle ödüle layık görüldü. Marketing Türkiye&BoomSonar İşbirliği ve Deloitte uzmanlığıyla gerçekleştirilen yarışmada proje, ‘Dijital PR Çalışması' kategorisinde dereceye girdi. 2017'de McDonald's Türkiye'nin ‘Böyle Kampanya Galakside Yok' projesiyle ‘Online-Offline Entegrasyonu' kategorisinde ödül kazanan MPR, bu yarışmada ödül alan ilk PR ajansı olmuştu.