Bu web sitesi ne yazık ki Internet Explorer 9 ve altını desteklememektedir. Lütfen web tarayıcınızı Internet Explorer 10 ve üstü bir sürüme yükseltiniz.
Sporu aksatmadan oruç tutmak mümkün
Sporu aksatmadan oruç tutmak mümkün
Sporu hayatının merkezine yerleştirmiş kişiler, bir yandan oruç tutarken diğer yandan fiziksel aktivitelerini aksatmamak istiyor. Bu süreçte sağlığı korumak için uyulması gereken bazı kurallar var…
Yaşam 3 Haziran 2018 - 03:28

Orta tempolu egzersizler

bisiklete-bin

Ramazan süresince oruç tutarken yapılan yoğun egzersizler, sıvı ve mineral kaybında artışa, bunun sonucunda da tansiyon değişikliğiyle çarpıntıya ya da kan şekerinin düşmesine yol açabilir. Orta tempolu yürüyüşler, hafif koşu, yüzme ve bisiklet gibi egzersizlerle metabolizmayı hızlandırılabilir ve dengeleyebilirsiniz.

genel

Spor sırasında ılık su 

Spor yaparken çok sıcak ve soğuk olmayan su tüketmek, hem oruç hem de egzersizin oluşturacağı ilave sıvı ihtiyacının karşılanmasına yardımcı olur. Egzersizin hemen sonrasında yemek yemek sağlık için sakıncalıdır.  Ancak spordan 45 dk. sonra ayran, kefir, az şekerli tanesiz hoşaf ya da şerbet içmeyi tercih edebilirsiniz.

kuruyemis

Merakla beklenen Yılmaz Özdil'in son kitabı "Mustafa Kemal" Plus abonelerine hediye.