Geçtiğimiz hafta organik çorba şeklinde lanse edilen ancak sağlık açısından birçok sakıncası olabilecek bir ürünün, ünlü isimler tarafından reklamını yapmasının ne kadar yanlış olduğu üzerine bir haber yaptık. Renkli Sayfalar programına katılan Bitki ve Aktarlar Derneği Başkanı Tıbbi ve Aromatik Bitkiler Uzmanı Ayhan Ercan da katıldığı Renkli Sayfalar programında SÖZCÜ'nün bu haberini dile getirdi. renkli-sayfalar "Bazı ürünlerin ünlüler tarafından internette çok fazla reklamı yapılıyor. 'Yapmayın' diyorum buradan artık. Geçtiğimiz hafta büyük bir gazetede haber çıktı. Bu iş sağlık işi. Ünlülerin de böyle reklamların paralarına ihtiyacı yok. Buradan tekrar dile getirmek istiyorum. Ünlüler ürün tanıtmasınlar." Op. Dr. Aytuğ Kolankaya "Metabolizmayı değiştiren ilaçlar ve bakanlığın sertifika vermediği ürünler var internette satılan, dikkatli olmak lazım." [old_news_related_template title="Son 'organik' tuzağı ünlüleri de yakaladı" desc="Sosyal medya doğru kullanılmadığında zaman zaman tehlikeli bir mecraya dönüşebiliyor. Bunun son örneklerinden biri, ünlü isimlerin paylaştığı bir zayıflama ürünü. Milyonların takip ettiği ünlü isimler, reklam anlaşması yaptıkları ürünün içeriğini araştırmadıkları için takipçilerini tehlikeyle karşı karşıya bıraktılar. " image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2016/07/seda-sayan-sli-1.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/hayatim/magazin-haberleri/unlulerden-zararli-paylasim/"]