Sabiha Gökçen Havalimanı'nı kullanan yolcular, saat 18.20 sıralarında emniyet tarafından yürütülen hizmetlere bilişim desteği veren Polis Bilgi Sistemi'nde (POLNET) meydana gelen arıza nedeniyle pasaport kuyruğunda beklemek zorunda kaldı.

Arızanın giderilmesi için polis ve terminal ekipleri gerekli müdahaleleri yaparken yolcular sık sık yapılan anonslarla bilgilendirildi.

Arızanın iftar saatine denk gelmesi nedeniyle yolculara hurma ve su dağıtıldı.

ARIZA GİDERİLDİ

Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan yapılan açıklamada arızanın bir süre sonra giderildiği ifade edildi.

Pasaport işlemlerinin yeniden yapılmaya başlandığı belirtilirken işlem sürelerinin kısa bir süre içerisinde normale döneceği ifade edildi.