Apple, yeni stratejisiyle dikkatleri üzerine çekti. Düşük maliyetli cihaz portföyünü genişleterek daha geniş bir kullanıcı kitlesine ulaşmayı hedefliyor. Bu yeni ürünler, sadece uygun fiyatlı olmakla kalmayacak, aynı zamanda daha önce yalnızca üst düzey modellerde bulunan bazı özelliklere de sahip olacak.
OLED ekran, Face ID ve gelişmiş kablosuz teknolojiler gibi yenilikler, artık giriş seviyesi cihazlarda da yer alacak.
Apple, bu stratejisinde kendi geliştirdiği yeni çipler ve Apple Intelligence adı verilen gelişmiş yapay zeka altyapısını kullanacak. Özellikle, ilk kez kullanılacak özel 5G modemi ve Bluetooth çipi, bu ekonomik cihazlarda test edilecek. Bu durum, Apple’ın yalnızca premium ürünlerle değil, daha geniş bir kullanıcı kitlesine hitap eden bir yaklaşım benimsediğini gösteriyor.
PİYASAYA ÇIKMASI BEKLENEN EKONOMİK ÜRÜNLERİN LİSTESİ:
MacBook Air (M4 işlemci)
iPhone SE (4. nesil)
iPad (11. nesil)
AirTag (2. nesil)
Command Center
HomePod mini (2. nesil)
Apple TV 4K (4. nesil)
Apple Watch SE (3. nesil)
Bu ürünlerin her biri, çıkış özellikleriyle dikkat çekiyor. Örneğin, M4 işlemcili MacBook Air, yüzde 25 daha hızlı çok çekirdek performansı sunacak. iPhone SE ise 6.1 inç OLED ekran ve A18 çip ile donatılacak. Ayrıca, iPad 11. nesil, Touch ID özelliğini koruyarak daha hızlı bir çip ve 128 GB depolama alanı sunacak.