Süper Lig’in 24. Haftasında Trabzonspor deplasmanda Beşiktaş’a 2-1 mağlup oldu. Trabzonspor’un tek golünü atan Banza adını tarihe yazdırdı. Golcü oyuncu Süper Lig'de bir sezonda Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray'a gol atan dördüncü yabancı futbolcu oldu.

Kaynak olarak ekle

Trabzonspor'da daha önce bu başarıyı Maxi Gomez (2022/23), Alexander Sörloth (2019/20) ve Jacek Cyzio (1992/93) yakalamıştı.