
Texas Health Presbyterian hastanesi, Amerika'da Ebola hastalığına yakalanan ilk hemşire Nina Pham'ın, karantina altındayken çekilen videosunu yayınladı.
Liberya'dan Amerika'ya gelen ve virüse kapıldığı öğrenildikten sonra hayatını kaybeden bir hastayı tedavi eden gönüllü ekibin bir parçası olan Pham, bilinmeyen bir yoldan virüsü kaptı. Video çekildikten sonra Maryland'deki salgın hastalıklarına özel National Institutes of Health hastanesine transfer edilen hemşire, videoda Dr. Gary Winstein'la "Herkes Maryland'e gelsin" diye şakalaşıyor.
Sağlık durumu hakkında bilgi verilmeyen Pham, videoda ağlamaya başlıyor ve "Sizi seviyorum" diyerek sağlık ekibine ve ailesine sesleniyor.
Weinstein, Pham'e "İlk hastamızı tedavi eden ekibe gönüllü olarak katıldığın için teşekkür ederiz" diyerek minnettarlığını sonra ağlamaya başlayan Pham'e odadaki diğer doktor peçete uzatıyor.
Aynı Ebola hastasından virüsü kapan diğer hemşire, Atlanta'daki Emory University hastanesinde tedaviye alındı.
Ebola hastası hemşirenin videosu yayınlandı
