İtalyan moda devi Prada, özel logosunu kullanarak piyasaya sürdüğü ataç aksesuarıyla görenleri şaşkınlığa uğratıyor. Ürün tam 11 bin TL’ye (370 dolar) alıcılarını bekliyor.

Daha şaşırtıcı olan ise bu ürünün, yedi yıl önce de satışa sunulmuş olması. Marka, 2017 yılında da aynı ürünü piyasaya sürdü ancak o seferki fiyatı 5.500 TL (145 £) idi.

BENZER ÖRNEKLERİ ÇOK

Son yıllarda tasarımcı markalar, genellikle uygun fiyatlı ürünlerin pahalı versiyonlarını yaratmak gibi farklı yollara yöneldiler. 

2016 yılında Christopher Kane, neon kablo bağlarını ilkbahar/yaz 2016 podyumunda saç bandı ve bilezik olarak kullandıktan sonra 879 TL (23 £) karşılığında satmaya başladı.

Pharrell Williams, geçen yılın şubat ayında Louis Vuitton'la iş birliği yaptı ve ilk koleksiyonunda 94 bin TL (2.460 £) değerinde bir deri sandviç çantası vardı.



Balenciaga'da da benzer çalışmaların olduğu biliniyor. 2017 yılında kreatif direktör Demna Gvasalia, alışveriş yapanların genellikle 23 TL (0,75 dolar) ödediği ünlü IKEA Frakta çantasını yeniden icat etti ve 52 bin TL (1.365 £) gibi yüksek bir fiyatla satışa sundu.