Tesla, BYD ve SAIC gibi gelişmekte olan küresel oyuncuların bölgeler arasında pazar payı almasıyla küreselleşmenin süreceğini tahmin eden JP Morgan, 2025'e Avrupa, Çin ve ABD arasındaki ticaret gerilimlerinin damga vuracağını, dünya genelinde elektrikli araçlara geçişin beklentinin altında olacağını ve Çinli OEM'lerin ABD hariç tüm bölgelerde pazar payını ele geçireceğini öngördü.
Yatırımcıların, temettü ödeyen ve hisse geri alımı yapan güçlü FCF (serbest nakit akışı) üreten şirketleri aramaya devam etmesini bekleyen JP Morgan, bu şirketlerin büyük olasılıkla OEM'ler, kamyon ve lastik şirmetleri arasında bulunacağı tahmininde bulundu.
Kamyon OEM'leri arasında Volvo'yu “nötr ‘den ’ağırlığını artır ‘a revize eden JP Morgan, Daimler Truck'ı ’ağırlığını artır”, Traton ve Iveco'yu “nötr” olarak sürdürdü.
Stellantis'in yeniden yapılanmasının 2025'te hızlanacağını bekleyen JP Morgan,.Renault'nun güçlü ürün portföyü ve yeniden yapılanmadan poziitf yönde etki edeceğini gördüğü için diğer OEM'lerle birlikte “ağırlığını artır"da korudu.
Oto tedarikçilerinin, özellikle Avrupa'da kazanç ve nakit profilini iyileştirmek amacıyla maliyet azaltma hamlelerine odaklanacaklarını savunan JP Morgan, burada, “ağırlığını artır” olarak derecelendirilen Forvia, Continental ve Pirelli'yi en çok tercih edilenler arasında saydı.
Schaeffler, Dowlais, Gestamp , Aston Martin ve Michelin “nötr” kalmaya devam etti.