29 yaşındaki ünlü oyuncu Nicola Peltz Beckham, sınırlı sayıda sinema salonunda 9 Şubat'ta gösterime giren filmi yazdı, yönetti ve başrol oynadı.

Filmde, kendisini ve küçük erkek kardeşini anneleriyle paylaştıkları evden çıkarmak için yeterli parayı biriktirmeye çalışan genç bir kız olan baş karakteri canlandırıyor.

Karakteri, kısa süre sonra uyuşturucu kullanımı, yoksulluk, seks işçiliği ve ergenlik çağında hamilelik gibi bir dizi travmatik olayla karşı karşıya kalıyor.

Ancak eleştirmenler filmi Peltz için “hazırlanmış bir reklam” olarak nitelendirdi ve filmi “yoksulluk pornosu” olmakla, yani yoksulluğun eğlence ve sanat için sömürülmesiyle suçladı.

In Review Online için yazan Ayeen Forootan, “‘Lola'nın kötü senaryolu ve basmakalıp melodramatik hikayesinde gerçekten şaşırtıcı veya yeni hiçbir şey yok.” dedi.

"KLİŞELERLE DOLU"

Guardian'dan Kady Ruth Ashcraft da projeyi “gülünç derecede dolaylı bir film” olarak nitelendirdi ve “Ağzına kadar az pişmiş, çoğu zaman zararlı kinayelerle dolu - destekleyici siyahi en iyi arkadaş, beklenmedik bir ölümle karşılaşan tuhaf bir çocuk, annelikle kurtarılan bakire striptizci, ikiyüzlü bir Hıristiyan sarhoş… Bu karakterlerden herhangi birine veya hikayelerine, Peltz Beckham'ın elmacık kemiklerine vuran ışığa gösterildiği kadar dikkat gösterilirse bu başarılabilir.” diye yazdı.

Spectrum Culture'da yazan Andrew Burton da, “Lola”nın "alay edilmek için önceden belirlenmiş bir film" olduğunu, ünlü oyuncunun milyarder Nelson Peltz'in kızı olduğunu ve yoksulluktan mümkün olduğu kadar uzak olduğuna dikkat çekti.
 
Ancak Burton, “Hayattan kesitler çeken yönetmenlerin tasvir ettikleri malzemeye kişisel olarak aşina olması gerektiği bir yasa değil ancak Peltz yaratmaya çalıştığı dünyaya dair herhangi bir anlayışa sahip değil.” diye ekledi. 

Sosyal medyada yorum yapan bir izleyici de, “Bütün filmin onun güzel görünmesi ve onu iyi gösteren yakın çekimler yapması üzerine kurulu olduğunu hissettim.” diye yazdı.