Yakutiye ilçesindeki Şükrüpaşa Anadolu Lisesi'nde eğitim gören 9 öğrenci rahatsızlandı.

Okula gelen sağlık ekipleri, öğrencileri Erzurum Şehir Hastanesi ve Atatürk Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırdı.

Yapılan incelemede, öğrencilerin meyve suyundan zehirlendiği belirlendi.

Öğrencilerin hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi.

Kaynak olarak ekle