Avustralyalı teknik direktör Ange Postecoglu, ABD'yi 3-2 yendiğimiz 2026 FIFA Dünya Kupası'ndaki son maçımızı yorumladı.

“Kendilerine çok kızacaklar” diyen Postecoglu’nun açıklamaları şu şekilde: “Türkiye galibiyetten çok memnun olacak, ancak kendilerine çok kızacaklar. Sahip oldukları kaliteyi çok iyi biliyorlar. Yetenekli oyuncuları var, ancak grup liderini yenmiş olmalarına rağmen turnuvadan ayrılıyorlar. Bu gruptan çıkacak kadar iyi olduklarına şüphe yok."

Kaynak olarak ekle

 

📊
ANKET
Milli Takım'ın Dünya Kupası'ndan elenmesinde suçlu kim?
1 Soru · Çoktan Seçmeli
1 / 1
Milli Takım'ın Dünya Kupası'ndan elenmesinde suçlu kim?
İbrahim Hacıosmanoğlu ve yönetimi
Vincenzo Montella
Futbolcular
Hepsi