Sinpaş Yapı Tasarruf Sandığı (YTS), çalışanlarının gelişimine katkı sağlamak amacıyla hayata geçirdiği Sinpaş YTS Akademi kapsamında dördüncü eğitim programını İzmir’de gerçekleştirdi. Eğitimde, 2025 yılı hedefleri, sektör analizleri ve finansman kampanyaları masaya yatırıldı.
Genel Müdür Merve Onarlı liderliğinde düzenlenen etkinlikte, pazarlama, insan kaynakları, finans, operasyon ve satış gibi farklı departmanlardan yöneticiler, saha ekiplerine bilgi ve deneyim aktardı. Eğitim sırasında uygulamalı çalışmalar ve rol yapma aktiviteleri ile katılımcılara pratik deneyim kazandırıldı.
MÜŞTERİ DENEYİMİ VURGUSU
Eğitim programında, müşteri yaşam döngüsünün her aşamasında departmanların rolü ve bu süreçlerin koordinasyonuna dikkat çekildi. Ayrıca, Sinpaş YTS’nin müşteri memnuniyeti odaklı stratejileri, güvene dayalı iletişim anlayışı ve doğru kampanyalarla zamanında teslimat ilkesinin altı çizildi.
"EĞİTİM BİZİM İÇİN ÖNCELİK"
Sinpaş YTS Genel Müdürü Merve Onarlı, eğitim ve insan kaynağına verdikleri önemi şu sözlerle dile getirdi:
-Yönetim Kurulu Başkanımız Sn. Avni Çelik’in de sıkça ifade ettiği gibi, bizim en büyük sermayemiz insan kaynağımız ve itibarımızdır. Bu anlayışla eğitim programlarımızı aralıksız sürdürüyoruz.
-İzmir’deki bu programda, departmanların saha ile entegrasyonu ve şeffaf iletişim süreçlerine yoğunlaştık. Çalışanlarımızın hem mesleki hem de kişisel gelişimlerine katkı sağlamak bizim öncelikli hedefimiz.