İstanbul Havalimanı’na sabah saatlerinde gelen yolcular, THY’nin sistemindeki arızayla karşılaştı. Yaşanan problem nedeniyle online bilet satış ve check-in işlemlerinin yapıldığı sistemin altyapısının çöktüğünü öğrenen THY yolcuları havalimanında zor anlar yaşadı, bilet gişelerinde uzun kuyruklar oluştu.
Daha önceden yapılması planlanan birçok sefer, yaşanan sorun nedeniyle iptal edildi.
SORUN GİDERİLDİ
Sistemdeki arızadan dolayı işlemlerin yapılamadığı kriz, 20 dakika içerisinde yapılan müdahaleler sonucunda çözüldü.

“AKSAKLIK İÇİN ÖZÜR DİLERİZ”
X hesabı üzerinden konuya ilişkin açıklama yapan THY Basın Müşaviri Yahya Üstün, “Dünyada farklı sektörlerden birçok şirketi etkileyen yazılım kaynaklı problemin çözümü doğrultusunda operasyon yoğunluğumuzu düşürmek için çalışmalar yapmaktayız.
Uçuşlarda aksama yaşanmaması adına bazı seferler iptal edilecek olup, uçuşlarımız en kısa sürede kademeli olarak normal seyrine dönecektir. Yaşanan aksaklıktan dolayı siz değerli misafirlerimizden özür dileriz” dedi.