Türkiye genelinde 92 şubesi bulunan Katılımevim, yeni reklam filmiyle esnek ve avantajlı tasarruf finansman çözümlerini izleyiciye aktarıyor. Ogilvy 4129, Gram İstanbul ve 25 Film tarafından hazırlanan reklam filminde Müge Anlı, markanın çözüm modellerini sade ve anlaşılır bir dille anlatıyor.

Kampanya kapsamında hazırlanan film, günlük yaşamdan sahnelere ve samimi diyaloglara yer vererek Katılımevim’in güven ve müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımını ön plana çıkarıyor. Şirket ile Müge Anlı arasındaki iş birliği, tasarruf finansman sektöründe bugüne kadar yapılan en güçlü pazarlama ortaklıklarından biri olarak değerlendiriliyor.

Katılımevim markalamasıyla tasarlanan geniş stüdyo setinde çekilen ilk reklam filminin yönetmenliğini Ali Taner Baltacı üstlendi. Katılımevim Genel Müdürü Ahmet Özcan, kampanyaya ilişkin yaptığı açıklamada, “Müge Anlı ile uzun yıllar devam etmesini temenni ettiğimiz bir sürecin ilk adımını atıyoruz. İlk filmimizi yayına alırken, devam niteliğindeki yeni reklam filmlerimizin çekimlerine de başladık” ifadelerini kullandı.

Televizyon, radyo ve dijital mecralarda yayınlanacak kampanya, ilerleyen dönemde yeni filmlerle devam edecek ve Katılımevim’in finansman çözümlerini geniş kitlelerle buluşturmaya devam edecek.