Avrupa’nın en çok satan şehirli crossover modeli Renault Captur, kullanıcı dostu özelliklerinden ödün vermeksizin daha çarpıcı bir stil ve yeni teknolojilerle yeniden yaratıldı. Renault Mais Genel Müdürü Berk Çağdaş: “B segmenti Türkiye’de binek otomobil pazarından yüzde 30 pay alıyor.

B SUV, segmentten yüzde 9 pay alıyor. B SUV tek başına ise binek otomobil pazarında yüzde 3 paya sahip. Captur segmentinin başarlı modelleri arasında yer alıyor. 2016 yılını 3 bin 783 satış adedi ile kendi segmentinde 2. sırada tamamladı. Yenilenen tasarımı ve özellikleri ile Captur Türkiye pazarında başarısını sürdürecektir. Kadjar, Koleos ve Captur ile 2017 yılında Renault, SUV serisini tamamlamış oluyor” dedi.

2222222222222222

İKİ DİZEL İKİ BENZİNLİ MOTOR

Captur modelinin en temel özelliklerinden biri olan iki tonlu kişiselleştirme özelliği yenilenen versiyonda da yer alıyor. 30’u aşkın kombinasyon sayesinde kullanıcı, kişisel zevkini otomobilinin tasarımına da yansıtabiliyor.  Ayrıca aydınlık bir iç mekan sağlayan sabit cam tavan da opsiyon olarak seçilebiliyor.

Captur, Renault’nun yeni marka kimliğinin imzası olan far tasarımına sahip. Full-LED ‘Pure Vision’ teknolojisi, tasarıma katkısının yanısıra güvenliği de arttırıyor.

Captur Türkiye’de; Touch, Icon ve Outdoor olmak üzere 3 ekipman seviyesi ve 2 dizel (dCi 90 bg. EDC ve manuel), 2 benzinli motor seçeneği (TCe 120 bg. / otomatik ve manuel) ile pazara sunuluyor. Captur 81 bin 450TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.