Formula 1 yeni sponsorluğunu açıkladı... PepsiCo, Formula 1 ile dünya çapında resmi ortaklığını başlatarak Sting, Gatorade ve Doritos markalarını dünyanın en hızlı büyüyen sporuna dahil etti.
PepsiCo, 2025’te başlayacak çok yıllı bir taahhüdün parçası olarak Formula 1 ile dünya çapında ortaklığını duyurdu. Bu partnerlik, dünyanın en hızlı büyüyen sporuyla PepsiCo’nun üç güçlü markasını bir araya getiriyor: Sting, Gatorade ve Doritos. Formula 1’in tüm dünya çapında 1.6 milyar izleyiciden oluşan kitlesi ve 826 milyon hayranıyla, bu ortaklık PepsiCo’nun yarış yapılacak 21 ülkede ve yarışın yayınlanacağı 200’den fazla bölgede tüketicilerle iletişim kurması için güçlü bir platform oluşturuyor.
'İKİ KÜRESEL GÜCÜN BİRLEŞİMİ'
PepsiCo Uluslararası İçecekler İcra Kurulu Başkanı Eugene Willemsen, "Formula 1 ile bu ortaklık, olağanüstü hayran deneyimleri yaratma tutkusunu paylaşan iki küresel gücün mükemmel birleşimini temsil ediyor" dedi. “Formula 1'in eşsiz küresel platformu ve muazzam büyüme yörüngesi, markalarımız için -özellikle Sting- dünya sahnesindeki hedeflerimiz ile mükemmel bir şekilde örtüşüyor. Birlikte, yarış mekanlarında ve ötesinde sürücüler ile hayranlarla bağlantı kuran cesur, yenilikçi deneyimler sunacağız ve aynı zamanda PepsiCo ve Sting'in güçlü olduğu pazarlarda Formula 1'in dünya çapında yeni kitlelere genişlemeye devam etmesini destekleyeceğiz.”
'İKİ İKONİK MARKA'
Formula 1 Başkanı ve CEO'su Stefano Domenicali şunları söyledi: “Bugün, hayranlarımıza ve dünya çapındaki müşterilerimize heyecanı, eğlenceyi ve çeşitli aktivasyonları gerçekleştirmek için bir araya gelen iki ikonik, tarihi ve küresel markayı kutluyoruz. PepsiCo, sporumuzun yeni kitlelere ulaşmak için bir platform olarak sağlayabileceği muazzam potansiyeli gördü. Bu yolla dünya çapındaki inanılmaz ürünleri aracılığıyla sadık müşterilerine de ulaşacağız. PepsiCo, yenilikçi ve hayatın eğlenceli ve özel anlarını kutlamak için zengin bir geçmişe sahip. Bu birliktelikle birçok harika deneyim ve fırsatı paylaşmayı dört gözle bekliyoruz.”