Dünyaca ünlü markaların Türkiye’deki tek yetkili distribütörü Saat&Saat, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda çocuklara yönelik sosyal sorumluluk projesiyle dikkat çekiyor. Şirketin, çocukların gelişimine katkı sağlamak amacıyla hayata geçirdiği “Akıllı Zaman” Öğrenci Gelişim Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi, bu yıl da geleceğin nesillerine ilham vermeyi sürdürüyor.

Dört yıl önce başlatılan projeyle, çocuklara zamanı verimli kullanmanın önemi erken yaşta öğretiliyor. Sadece akademik başarıyı değil; fiziksel ve sosyal gelişimi de kapsayan proje, “akıllı biyolojik saat” ve “akıllı zaman yönetimi” kavramlarını merkeze alıyor.

Proje kapsamında, dijital çağda artan ekran sürelerine dikkat çekilerek; tablet, bilgisayar ve televizyon gibi araçların kullanımı yeniden ele alınıyor. Eğitim, spor, aile ve arkadaşlık gibi alanlar arasında sağlıklı bir denge kurulması hedefleniyor.

“Akıllı Zaman” projesi, 2025 yılı itibarıyla Türkiye genelinde 10 ilde, 500 okulda toplam 100 bin öğrenciye ulaşmayı hedefliyor. İstanbul, Ankara, İzmir, Edirne ve Antalya gibi büyük şehirlerde Gençlik ve Spor İl Müdürlükleri ile yürütülen iş birlikleriyle projenin etki alanı her geçen yıl genişliyor.

Zaman yönetiminin çocukların sağlıklı büyümeleri ve başarılı bir gelecek inşa etmeleri için temel becerilerden biri olduğunu vurgulayan Saat&Saat, bu özel proje ile çocukların hem fiziksel hem zihinsel gelişimlerine katkı sunmayı amaçlıyor.