Lider markaları bünyesinde barındıran marka, Olimpiyat Oyunları global sponsorluğuna paralel olarak Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi (TMOK) iş birliği ile 2014 yılı sonunda başlattığı Olimpik Anneler projesini, 2020 yılına kadar devam edecek bir Olimpiyat yolculuğuna dönüştürüyor. 9 Mayıs Salı günü jimnastikte Olimpiyat Efsanesi olan Nadia Comaneci ile Olimpiyat Altın Madalyalı Güreşçimiz Taha Akgül’ün katıldığı basın toplantısı ile P&G Türkiye, Pyeongchang 2018 Kış Olimpiyat Oyunları ve Tokyo 2020 Olimpiyat Oyunları yolunda 30 sporcuyu ve annelerini destekleyeceğini açıkladı. “Çocuğuna spor yaptıran her anne, bir Olimpik Annedir” mottosuyla yürütülen Olimpik Anneler projesi kapsamında ünlü marka, aralarında badminton, eskrim, judo, bisiklet, modern pentatlon, okçuluk, yelken gibi Olimpik spor dallarında yarışan 30 sporcunun ve ailelerinin hikayelerini iletişim kanallarına taşıyarak Türkiye’de daha fazla çocuğun spor yapması ve annelerin de çocuklarını spora yönlendirmesi için ilham olacak. pg P&G Türkiye ve Kafkasya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu, açıklamasını şöyle sürdürdü: “2012 yılında Türkiye’de, değerli iş ortağımız TMOK ile başlattığımız Olimpik Harekette yeni bir adım atıyor ve Türkiye’deki 30’uncu yılımızı kutladığımız bu yıl, Olimpiyat Oyunları’nda yarışmaya aday 30 sporcumuza ve bu sporcuları büyük bir özveri ile yetiştiren annelerine desteğimizi açıklamaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz. 2014 yılında başlattığımız Olimpik Anneler projemiz ile anneler başta olmak üzere ailelerin çocuklarını spora yönlendirmeleri için çalıştık. Türkiye’de 30’uncu yılımızı kutladığımız bu yıl ise Olimpik Anneler projemizle geleceğin 30 Olimpiyat şampiyonuna ve annelere destek vererek gençlerimize spor konusunda ilham vermeyi hedefliyoruz. Rio 2016’da bizlere Olimpiyat altın madalyası gururu yaşatan Taha Akgül gibi azimli gençlerimizin başarılarının anlatılmasının Türkiye’de spor ve Olimpiyat kültürünün yaygınlaştırılması açısından oldukça önemli olduğuna inanıyoruz” Basın toplantısına katılan TMOK Başkan Yardımcısı ve Avrupa Olimpiyat Komiteleri Yönetim Kurulu Üyesi Hasan Arat ise P&G Türkiye birlikte 5 yıldır yürütmekte oldukları iş birliğinin spor ve Olimpiyat kültürünün desteklenmesi anlamında oldukça değerli olduğunu dile getirerek, "P&G, hali hazırda Türkiye’de TMOK’un en büyük iş ortakları arasında yer alıyor. Türkiye’deki 30’uncu yılını spora ve sporculara yönelik desteğini sürdürerek kutlamasından da büyük memnuniyet duyuyoruz" dedi. ŞİMDİ HER PAKET, SPORA DESTEK P&G Türkiye’nin TMOK işbirliği ile Londra 2012 Olimpiyat başlattığı “1 paket = 1 destek” kampanyası 30. yılda 30 sporcuya destek verildiği yeni dönemde de devam ediyor. 1 Mayıs – 1 Temmuz döneminde geçerli olacak “Şimdi Her Paket Spora Destek” kampanyası ile tüketiciler de spora destek verebilecekler. Kampanya ile 81 ilde 81 okula spor malzemesi bağışında bulunarak çocukların ve gençlerin sporla büyümesi hedefleniyor.