“KULLANICILAR BU YIL KIŞ HAZIRLIĞINA ERKEN BAŞLADI"
Satışlarda gözlenen artışı değerlendiren GittiGidiyor Ticari Direktörü Bülent Elçin, şöyle konuştu: “Kullanıcıların bu yıl kış hazırlığını önceki yıllardan farklı olarak daha erkenden yapmayı tercih ettiklerini görüyoruz. Geçtiğimiz yıllarda platformumuzda kış lastiği satışları kasım ayında önemli seviyede yükselirken, bu yıl bu artış ekim ayında yaşandı. Öyle ki, ekimin ilk 10 günü itibariyle satış rakamlarını incelediğimizde, geçen yılın aynı dönemine kıyasla 3,5 kat artış gözlemledik. Talebin öne çekilmesinde kurdaki hareketliliğin de etkili olduğunu söyleyebiliriz.” Elçin, GittiGidiyor’da yeni devreye giren Oto Lastik Bulucu hizmetinin de lastik seçimini kolaylaştırdığını ve tüketicinin internetten daha rahat alışveriş yapmasını sağladığını vurguladı.