RAKİPLERİNİ KISKANDIRACAK ÖZELLİKLER GETİRDİ
Heybetlİ bir görünüme kavuşan yeni 3008, 19 inç aluminyum alaşımlı jantları, krom detayları ve LED ışıkları ile dikkatleri üzerine çekiyor. Yeni nesil, geliştirilmiş i-Cockpit’in sunulduğu iç mekan, kapı içi ambiyans ışıkları, özel kumaş konsol döşemesi ve krom detayları ile yeni nesil i-Cockpit’in kullanıldığı ilk model olma özelliğini taşıyor. Full Dijital gösterge paneli, segmentinde sadece yeni SUV Peugeot 3008’de en alt versiyondan itibaren standart olarak sunuluyor. Orta bölümde ko-numlandırılan 8 inç kapasitif ekran, kablosuz şarj, Apple Carplay gibi üst düzey teknolojik özellikler sunuyor. Aktif şerit takip, aktif kör nokta uyarı, adaptif hız sabitleme (tamamen durdurma özelliği ile), aktif güvenlik frenleme, yorgunluk algılama, aktif trafik işareti tanıma, güvenli takip mesafe uyarı ve akıllı far sistemlerinden oluşan ileri sürüş destek sistemleri donanım farklılıklarına göre standart veya opsiyonel özelliklerden bazıları. Yeni 3008 ile birlikte sunulan otomatik bagaj sistemi ile bagaj kapağı tek bir ayak hareketi ile açılıp kapatılabiliyor. Deri koltuklarla 5 farklı masaj seçeneği, koltuk hafızası ve ısıtma özellikleri dikkat çekiyor. 3 parfüm sunma seçeneği sadece 3008’de sunuluyor.
7 YILDA SATILANI 1 YILDA SATACAĞIZ
Yeni SUV Peugeot 3008, Türkiye’de satışa sunuldu. Peugeot Türkiye Genel Müdürü Laurent Pernet, “Avrupa pazarı ile aynı anda satışa başlayan ülke olmamız, Türkiye’ye verilen önem ve güvenin adeta bir göstergesi niteliğinde. Hem dünyada hem de Türkiye’de son beş yılda üç kat büyüyen C-SUV pazarına yeni 3008 ile hem tasarım, hem donanım hem de en gelişmiş teknolojileri sunmakla gurur duyuyoruz” dedi.
Bu yılın sonuna kadar iki ayda 2 bin adet 3008 satmayı hedeflediklerini söyleyen Peugeot Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Akın, “3008 daha gelmeden, fotoğraflarından 400’ünün parasına da yatırdığı 2 bin adetlik ön sipariş aldı. Bu satış adedi ile iki aylık satışla yüzde segmentinde yüzde 11’lik pazar payına ulaşacağız demektir. Aslında yeni 3008 ile o kadar iddialıyız ki, bir önceki versiyonun 7 yılda sattığını, sadece 2017 yılında satmayı hedefliyoruz. Bu da bizi podyuma çıkarıp ilk üçte yer almamızı sağlayacak. Türkiye pazarı, klinik araştırmanın yapıldığı Avrupa’da 4 ülkeden sonra klinik araştırma yapılan tek ülke oldu. Türkiye pazarına özel olarak yapılan bu araştırmada tüketicilerin yüzde 98’i aracı beğendiğini söyledi” dedi