2016'nın son çeyreğinde 550 üründe yüzde 14 indirim yaptıklarını ifade eden Ergin, “Önce Müşteri” anlayışıyla hareket ettiklerini belirterek, “Bir yıldır tüketicilerimize güzel bir alışveriş ortamı, bol ürün çeşitliliği ve kalite sunmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Çalışmalarımızı bir adım öteye götüreceğiz, gelecek aydan itibaren Türkiye’nin dört bir yanında müşterilerimizin evlerine konuk olarak alışveriş tercihlerini yerlerinde gözlemleyeceğiz” diye konuştu.

SATIŞLAR YÜZDE 14 ARTTI


CarrefourSA Genel Müdürü Hakan Ergin, günde 500 bin müşteri ağırladıklarını ifade ederken 2017 yılının şirket tarafından tasarruf yılı olarak belirlendiğini açıkladı. 2016 yılında satışlarının 2017'ye göre yüzde 14 arttığını belirten Ergin, "Satışlar yüzde 14 arttı, operasyonel kârlılık yüzde 2,7’e ulaştı" diye konuştu. CarrefourSA 2016 yılında satışlarını önceki yıla göre yüzde 14 artırarak 4 milyar 492 milyon TL seviyesine çıkardı.

Mağazalarında yemek alanları oluşturacaklarını ve bunun ilk adımını İstanbul Merter'deki CarrefourSA'da atacaklarını söyleyen Ergin, "Cumhurbaşkanı'nın yurt dışı menülerini hazırlayan Vedat Başaran ile birlikte çalışıyoruz" diye konuştu.

400 METREKARE ALTINDAKİ MARKETLER CİDDİ BÜYÜDÜ


CarrefourSA Genel Müdürü Hakan Ergin, Türkiye’de geçtiğimiz yılda 400 metrekare altındaki marketlerde ciddi bir büyüme yaşandığına dikkat çekerek; “Ürün çeşidinin ve hizmet farklılaşmasının az olduğu bu formatlarda ağırlıklı olarak faaliyet gösteren şirketler için ciddi verimlilik sıkıntısı olduğuna yönelik veriler bulunuyor. Çok hızlı büyümeye dayalı bu verimlilik sıkıntısının bu tür şirketlerde artarak devam edeceğini öngörüyoruz” dedi.

İLK DEĞİŞİM İZMİR'DE GERÇEKLEŞECEK


Market formatlarına ilişkin olarak bilgi aktaran Ergin, Süper marketlerin, ürün ve fiyat konusunda durmadan yenilendiğini ve Mini marketlerin de kolay ve hızlı alışveriş imkânı sunması nedeniyle günlük ihtiyaçların karşılanması adına tercih edildiğinin kaydetti. Ergin, yeni yılla birlikte CarrefourSA Gurmelerin özgün hale geldiğini belirterek; “Tasarımı, logosu, ürün çeşidinin değiştiği, AB segmentine uygun alışveriş imkânı sunarken özgünlüğünü koruyan bir markamız haline geliyor. Gurme değişimini ilk olarak İzmir Mavişehir Gurme marketimizde tüketicilerimizle buluşturacağız. Sizleri bu marketimizde de ağırlamak istiyoruz. Ürün çeşidi, atmosferi ile müşterilerimizi şaşırtacağız” diye konuştu.