İsveçli ünlü giyim markası H&M Türkiye'de pazar payını büyütüyor. Şirket 2017 yılı ilk çeyrekte net kârını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 3 azalarak 245 milyon dolara indiğini açıkladı. Kârdaki bu düşüşe karşın satışlarının arttığını belirten H&M, doğu Avrupa, Türkiye, Rusya, Çin ve Japonya'da satışların gelişiminden memnun olduğunu ve pazar payı kazanmaya devam ettiğini bildirdi. H&M'in online mağazası bugün itibariyle

[old_news_related_template title="AVM’lerdeki kapanma furyası mağazalara sıçradı" desc="Geçen yıl 50 bin mağazanın kapısına kilit vuran perakende sektörü, kapanan AVM’ler, yüksek kira ve yabancı çıkışlarıyla kepenk indirmeye devam ediyor" image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2016/10/19-1.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2016/ekonomi/avmlerdeki-kapanma-furyasi-magazalara-sicradi-1428645/"]
H&M ayrıca, online satış faaliyetlerine Türkiye, Tayvan, Hong Kong, Macau, Singapur ve Malezya'ya yayma planlarının devam ettiğini, buralarda online satış faaliyetlerinin 2017'nin ilk yarısında başlamasının planlandığını belirtti.Yapılan açıklamada 2017 yılında Kazakistan, Kolombiya, İzlanda, Vietnam ve Gürcistan'da fiziki mağazaların açılacağı da vurguladı.[old_news_related_template title="Tek tek saydık 74 dükkan boş!" desc="Bağdat Caddesi'nde dükkanlar tek tek kapanıyor. Sozcu.com.tr olarak Göztepe Parkı'ndan Bostancı Tren Köprüsü'nün ilerisine kadar caddede dolaşıp kapalı olan dükkanları saydık. Söz konusu bölgede giriş katta bulunan ve caddeye bakan 74 adet boş dükkan tespit ettik." image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2017/03/11-1.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2017/ekonomi/bagdat-caddesinde-dukkanlar-tek-tek-kapaniyor-1707875/"]

FOREKS