Türk markası Urban Care, sektörde büyümeye devam ederken bir yandan da kadınlar için çeşitli farkındalık çalışmalarına katılıyor. Bu yıl rahim ağzı kanseri için çalışma başlatan markanın hedefi, hiç kanser testi yaptırmayan kadınlara ulaşmak. 5 “Sosyal sorumluluk kampanyaları dev şirketlere mahsustur” algısını yıkan markanın sahibi Selen Yorgun amaçlarını “Rahim ağzı kanseri konusunda farkındalık yaratmak için kolları sıvadık. Kadınların simgelerinden biri olan kırmızı ruju dudaklarına sürüp bulaştırdıktan sonra çekilen görüntüleri paylaşarak rahim ağzı kanserine dikkat çektik. Kadınlara erken teşhisin öneminden de bahsettik” sözleriyle anlattı. 2017 etkinlik planları Sosyal sorumluluk kapsamındaki etkinliklerimize ‘Rujunu Bulaştır Projesi’ ile başladık ve yolumuza ‘Hayatı Ertelememeli’ projelerimizle yolumuza devam edeceğiz. Bu projelerle sosyal ve yazılı medyada farkındalık yaratarak, konferanslar düzenleyerek AVM etkinlikleriyle dikkat çekeceğiz.