2016 yılında, Under Armour’u Türkiye’ye getiren Doğuş Grubu, iki yılda açtığı 20 mağaza ile markayı 85 ülke arasında en hızlı büyüyen halka yaptı. Under Armour Türkiye, “Yılın İş Ortağı” (Partner of the year) ödülünü aldı. Ödül, Under Armour Genel Merkezinde yapılan bir törenle markanın Gelişmekte Olan Pazarlardan Sorumlu Başkan Yardımcısı Jason Archer tarafından Under Armour Türkiye Genel Müdürü Aydın Kanatlı’ya teslim edildi.

DOĞUŞ PERAKENDE GRUBU YAKLAŞIK 450 KİŞİYE İSTİHDAM SAĞLIYOR


Doğuş Perakende Grubu bünyesinde, Under Armour ve Kiko A.Ş. dışında moda perakendesi kapsamında 30’u aşkın marka, 11 mağaza ve 5 satış noktasıyla yaklaşık 100’den fazla kişiye istihdam sağlandığını belirten Doğuş Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ferit F. Şahenk, “Türk gençliğinin markası olmaya aday Under Armour ile 20 mağaza ve 66 satış noktasında 200’den fazla kişiye istihdam yarattık. Under Armour, dünyanın en büyük spor ürünleri markalarından biri. 85 ülkede varlık gösteriyor. Perakende Grubumuzun en genç markalarından da biri; 2016 yılında markalarımız arasına katılmıştı. Başlattığımız yatırımlarla iki yıldan az bir sürede, sadece 20 ayda 20 mağaza açtık. Bu da bizi 85 ülke arasında en hızlı büyüyen ülke yaptı” dedi. Doğuş Perakende Grubu olarak Under Armour’ da birçok ilki gerçekleştirdiklerine işaret eden Şahenk, markanın Avrupa’ daki ilk perakende mağazalarının da Doğuş Grubu çatısı altında gerçekleştiğini vurguladı.

[custom_content title="1996 YILINDA KURULDU" desc="Under Armour, 1996 yılında Amerikalı futbolcu Kevin Plank tarafından kuruldu. Tüm sporculara yönelik performans artıran ürünler geliştiren marka, geniş bir ürün yelpazesine sahip. Uzakdoğu ve Afrika pazarlarındaki yatırımları ile yurt dışı pazarlarda büyümesini sürdüren Under Armour, 2016 yılı itibarıyla Türkiye’de Doğuş Perakende Grubu çatısı altında faaliyet göstermeye başladı. Markanın Türkiye'de 20 tane mağazası bulunuyor."]