Doğru içerik sizi Google'da ön sıralara çıkarabilir. İçerik yazılırken kullanılan dilin sadeliği, içeriğin özgünlüğü ilk kuralınız olmalı.  Müşterilerine bu yönde destek olan İçerik Evreni de e-ticaret siteleri ve markalar başta olmak üzere tüm sektörlere özgün ve kaliteli içerik desteği sunan önemli markalardan. İşte doğru içerik üretimi ile ilgili bilmeniz gerekenler önem taşıyor. İçerik Evreni Google başta olmak üzere tüm arama motorlarında izlemeniz gereken yolu anlatıyor;

İlk yapacağınız kaliteli ve özgün içerik üretmek olmalı. Şayet Google'da iyi bir nokta hedefliyorsanız içeriklerinizin özgün olması dışında, arama sözcüğü ile doğrudan alakalı olması gerekiyor. E-ticaret sitenizin ürün sayfaları ya da blog içeriği fark etmeksizin yapmanız gereken, hedef kitlenize değerli içerikler sunmak.

Ayrıca sitenizde var olan kaliteli içerikler, potansiyel müşterilerinizin sitenizde daha uzun vakit geçirmesini sağlıyor. Potansiyel müşterileriniz, var olan içeriklerinizi okuyarak ürünlerinizi daha iyi anlıyor. Kullanıcılarınıza yönelik “doğru” içerikler, onları satın almaya teşvik ediyor. Ürünleri nasıl kullanacaklarına dair ipuçlarını alabiliyor, yapılan yorumlarla karar vermelerine büyük bir etki ediyor.

İÇERİK NEDEN ÖNEMLİDİR

Öncelikle hedef kitlenizin arama motorlarında size ve markanıza daha kolay ulaşması için; sizi bulduklarında ise kendinizi doğru ve daha net ifade etmeniz için web sitesi içeriği oldukça önem taşır. Sizi ve mottonuzu doğru ifade edecek web sitenizi kaliteli hale getiren hedef kitle odaklı içeriklere ihtiyacınız var! Web sitesi, sizin görünür yüzünüzdür ve hedef kitlenizde ilk olumlu - olumsuz izlenimi bırakacak olan ekrandır. Tasarımı olduğu kadar, iletişimde kurduğunuz sözcükler ve cümleler büyük önem taşır. Bu noktada hedef kitlenizi doğru yönlendirmeniz adına yaratıcı, dikkat çekici sloganlara ve arama motorlarında sizi üst sıralara çıkaracak özgün ve kaliteli metinlere ihtiyacınız olur.

İÇERİK SİZE NE SAĞLAR?

Web sitenizdeki ana sayfanızdan kurumsal sayfalara, landing page alanlarından ürünlerinizi müşterilerinize ulaştırdığınız ürün sayfalarına, blog’unuza hatta iletişim sayfanıza kadar tüm içerik ihtiyaçlarınızda İçerik Evreni size hem yol gösterir hem de SEO uyumlu metinlerle ihtiyacınız olan özgün ve kaliteli içerikleri sizin için üretir. İçerik Evreni’nin oluşturduğu metinler sitenizi, çok daha hızlı bir şekilde arama motorlarında görünür kılar ve insanların size kolaylıkla ulaşmasını sağlar.

A-Z’YE TÜM SİTENİZİN İÇERİĞİ 

Web sitenizi yeni açmayı planlıyor ve sitenizin nasıl bir içeriğe sahip olması gerektiğine karar veremiyor olabilirsiniz. Hangi banner’larda müşterilere nasıl hitap etmeli? Hedef kitlede alışveriş albenisi yaratabilmek için nasıl sloganlarla ilerlemeli? Arama motorlarında ön sıralarda yerinizi alabilmek için SEO açısından hangi metinlere yer vermeli?... Tüm bu sorular ve daha fazlası için İçerik Evreni; bünyesindeki SEO uzmanları ve deneyimli editörleri ile size danışmanlık hizmeti sunar. Hedef kitlenizi analiz ederek sitenizde yer alacak en doğru içeriği hazırlar. Web siteniz ve markanız için yazılan yüzde 100 özgün içerik ve kaliteli metinler, alanlarında uzman metin yazarlarımız tarafından kaleme alınır. Profesyonel editörlerimiz tarafından kontrol edilir ve onayınıza sunulur. Varsa tarafınızdan gelen revizyonlar kısa zamanda yeniden gözden geçirilir ve yeniden onayınıza sunulur. Siteniz için dilediğiniz konu/formatta ve istediğiniz uzunlukta içerik talebinde bulunabilirsiniz. Tek bir metin ya da düzenli içerikleriniz için İçerik Evreni her zaman bi’ tık uzağınızda!


icerik


İÇERİĞE HER SEKTÖRDEN İLGİ BÜYÜK!


Son tüketiciye ulaşmak isteyen tüm sektörler, son dönemde içerik yatırımlarını artırdılar. İçerik ajansları ile birebir “içerik stratejisi” oluşturarak müşterilerine kendilerini daha iyi ifade etmenin yolunu arıyorlar. Otomotivden tekstile, gıdadan medikale, inşaattan enerjiye hemen her sektör ve marka sitesinde ya da (facebook instagram gibi) sosyal kanallarda kaliteli içerik görmek istiyor. Müşterilerinin gözünde fark yaratmayı amaçlıyor.

İÇERİK AJANSLARI TERCİH EDİLİYOR


İçerik ihtiyacının artması, sektörde yeni yeni içerik ajanslarının da doğmasına, yatırımların bu alana kaymasına neden oluyor. Freelance onlarca yazar ve editöre de böylelikle iş imkanı da doğuyor elbette. Pazar oldukça büyük ancak önemli olan doğru ve kaliteli içeriklerle iyi bir içerik stratejisi oluşturabilmek. İçerik pazarlaması alanında içerik stratejisi oluşturan, e-ticaret siteleri ve markalar başta olmak üzere tüm sektörlere içerik desteği sunan İçerik Evreni de bu mottoyla yola çıkanlardan. Marka ve E-ticaret şirketlerinin kendilerini Google'da öne çıkarmak ve müşterilerini ürünü satın almaya ikna etmek için içeriğin son yıllarda büyük önem taşıdığının altını çizen İçerik Evreni, geleneksel pazarlama yöntemlerinin eskisi kadar etkileyici olmadığını savunuyor ve ekliyor: “Son yüzyılda geleneksel reklam yöntemleri, samimiyetini iyiden iyiye yitirmesiyle birlikte sahneyi ‘içerik pazarlaması'na bıraktı. Hedef kitleyi etkilemek ve kullanıcı ile daha samimi bir iletişim için artık içerik pazarlaması yöntemleri kullanılmak zorunda!” diyor ve ekliyor:

“1996 yılında Bill Gates ‘content is king' (İçerik kraldır) demişti. Ancak şimdilerde, internet ve sosyal medyanın önlenemez yükselişiyle birlikte içerik, krallık tacını kendinden çok daha değerli olan orijinal – kaliteli – özgün içeriklere kaptırdı… O nedenle içerik pazarlamasında önemli olan, orijinal, kaliteli ve özgün içeriklerle web sitenizi ya da blogunuzu süsleyebilmek… Copy-paste içerik her yerde var! Sitenizde içeriğin önemini hiçe sayılması, markanın ürünlerine etiket koymamasına benzer.”

İçerik Evreni