Markanın operasyon kârı yüzde 10.3 artarak 9 milyar euro oldu. Bu yükselişteki en temel faktör ise VW AG çatısı altında bulunan spor ve lüks otomobil markası Porsche'nin satışları. VW, Porsche ve Skoda otomobillerine olan yüksek talep dikkat çekerken Audi'nin satışlarında azalma oldu. Marka, 2018 yılında yüzde 6.8 olan operasyonel satışların 7.2'ye çıktığını onayladı.



Volkswagen Grubu bu satış ve yüzdeler sonucunda 2019'un ilk 6 ayında toplam 5.4 milyon araç teslim etmiş, satışlarını yüzde 4.9 arttırarak 125.2 milyar euro gelir elde etmiş durumda.

[old_news_related_template title="Ford'un kârlılığı yüzde 86 azaldı!" desc="Amerikan otomotiv devi Ford, açıklanan 2019 yarı yılı sonuçlarıyla özellikle Avrupa'daki yeniden yapılanma sürecinin sonuçlarını ciddi bir biçimde yaşıyor. Markanın kârlılığı 148 milyon dolar olarak yarı yıl sonuçlarına göre yüzde 86 azalmış durumda. " image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2019/07/25/iecrop/shutterstock_760679017_16_9_1564033188.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2019/otomotiv/fordun-karliligi-yuzde-86-azaldi-5248526/"]