JEEP, markanın amiral gemisi Renegade modelinin makyajlanan versiyonunu bir test sürüşüyle tanıttı. 10 ayda yüzde 40 daralan pazara rağmen, öngördükleri hedefin üzerine çıkacaklarını söyleyen Jeep Marka Direktörü Sinan Saip Bel, “Geçtiğimiz yılı 2 bin 300 adetle kapattık. Bu yıl ise pazardaki daralmaya bağlı olarak yıl sonu hedefimizi 2 bin adet olarak öngörmüştük. Ancak ÖTV indirimleri sonrasında hem Renegade hem de özellikle Compass modellerimiz için büyük talep oluştu. Gerek vergi indirimleri gerekse kendi sağladığımız satın alma kolaylıklarıyla 2018 yılını 2 bin 400 adet civarında toplam satış yaparak kapatmayı hedefliyoruz” diye konuştu.

jeep-1

‘BABY JEEP’ VE PİKAP JEEP


Makyajlanan Renegade modelini 2019’un yaz aylarında Türkiye yollarıyla buluşturmayı hedeflediklerini belirten Sinan Saip Bel, “Renegade’in hibrit versiyonunu da 2019 içerisinde satışa sunma fikrini değerlendiriyoruz. Ayrıca Jeep, 2020 yılında biraz daha küçük ‘Baby Jeep’i pazara sunacak. A segmentinde bir SUV olarak ürün gamına dahil olacak ‘Baby Jeep’, her anlamda markasının satışlarını katlayacaktır. Ayrıca bu ilkbaharda getirmeyi planladığımız yeni Wrangler modelimiz ve Los Angeles’ta tanıtılan pikap versiyonu Gladiator de kademeli olarak farklı ülkelerde yollara çıkmaya başlayacak. Büyük bir heyecan ile gelmelerini bekliyoruz” dedi.