Bakım ürünü reklamı fazla seksi bulununca yasaklandı
İngiltere Reklamcılık Standartları Kurumu (ASA) bir ağda ve traş köpüğü ürününü gelen tepkiler üzerine yasakladı. Gerekçe olarak kadın vücudunun "aşırı cinselleştirilmesi" sunuldu.
ASA yetkililerinin, 17 kişiden şikayet aldıklarını açıkladıları reklam fazla seksi olduğu sebebiyle yasaklandı. BBCTürkçe'nin haberine göre, ITV ve Channel 4 televizyon kanallarında da gösterilen reklamda kadınların kasıklarının yakın çekim görüntüleri kullanıldı. Kadınların giydiği mayo ve çamaşırlar benzerlerine oranla daha "teşhir edici" bulundu.
PÜRÜZSÜZLÜĞÜ BELİRTMEK İÇİN YAKIN ÇEKİM KULLANDIK
Reklamı veren şirketin sahibi konu hakkında sorumsuzca ya da hakaret içeren görüntüler içermediğini savundu. Şirketten yapılan açıklamada, 18-34 yaş arası kadınların hedeflendiği reklamda, ürünün bikini bölgesinde pürüzsüzlük sağladığını göstermek için yakın çekimler yapıldığı vurgulandı.
[old_news_related_template title="Bu reklam çığır açan bir teknikle çekildi" desc="Sıvı yazıcı ile çekilen reklam içeriğinde ve hareketli görsellerde hiçbir özel efekt bulunmuyor." image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2017/06/siviyazici.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2017/teknoloji/bu-reklam-cigir-acan-bir-teknikle-cekildi-1909197/"]