2017 HEDEFİ 4 BİN 500 C3
Yeni C3 ile çok heyecanlı olduklarını ifade eden Citroen Türkiye Genel Müdürü Bahattin Tatoğlu, Türkiye’deki pazar paylarını yüzde 2.8’den yüzde 3.5’e çıkarmak istediklerini söyledi. Daha önce Cactus’lerde kullandıkları ve beğeni toplayan Airbump gövde korumalarını yeni C3’te de kullandıklarını anlatan Tatoğlu, dış görünüşü ile yeni C3’ün Crossever bir çizgi yakaladığını belirtti. Aracın B ve C segmentleri arasında bir tarza sahip olması nedeniyle C segmentinden de müşteri çekeceklerini ifade eden Tatoğlu, 2016’nın kalan 5 haftasında 600, önümüzdeki yıl ise 4 bin 500 adet satış hedeflediklerini kaydetti.
ÖTV ZAMMI PAZARI DARALTACAK
Yeni ÖTV düzenlemesi ile birlikte pazarda segmentlerin paylarında farklılıklar, satışlarda alt segmentlere doğru kaymalar olacağını belirten Tatoğlu, “Toplam pazarda da 2016’ya göre bir miktar azalma gerçekleşeceğini öngörebiliriz. Citroen markası olarak 2016 yılını 28 bin adet satışla kapatacağız. 2017 yılı hedefimizi ise, yeni C3’ün de katkısıyla 30 bin adetlik satış olarak öngörüyoruz” ifadelerini kullandı.
52 BİN 250 TL’DEN BAŞLIYOR
Düşük yakıt tüketimi ile dikkat çeken yeni C3, 1.2 litrelik benzinli ve 1.6 litrelik dizel motor seçenekleriyle 52 bin 250 TL'den başlayan fiyatlarla satışa çıktı. Çift renkli gövde seçeneği ve üç farklı tavan rengi alternatifi sunan C3’te, 9 farklı gövde rengi ve 36 farklı kombinasyon bulunuyor.