Türkiye’deki her geçen yıl büyüyen eğlence sektörü 2016 yılında 13 milyar dolara ulaştı. Dijital alandaki ilerlemenin de tetiklediği eğlence sektörünün önümüzdeki 5 yıl boyunca ortalama yüzde 7’lik büyüme oranı yakalaması bekleniyor.

Sergilediği gelişimle Ortadoğu, Balkan, Kafkas, Afrika, Rusya, Türki Cumhuriyetleri ve Avrupa ülkelerinin de ilgisini çeken Türkiye eğlence-rekreasyon sektörü; ilk yılından bu güne sektör profesyonellerine ve yatırımcılarına yol gösteren bir platform olarak yeni işbirliklerine ortam sağlayan ATRAX’da buluşacak. Dünyanın önde gelen eğlence tesisi yatırımcılarını, oyun ve ekipman üreticilerini, etkinlik organizatörü firmalarını, turistik işletme sahiplerini, belediye yöneticilerini ve mimarları buluşturan Eğlence-Aktivite, Park-Rekreasyon Endüstrisi ve Hizmetleri Fuarı ATRAX 2016, belediye parklarından, otel eğlence alanlarına, tema parklardan, AVM eğlence alanlarına kadar eğlence sektörünün tüm alanlarını bir araya getirmeye hazırlanıyor.

456

YENİ NESLİN GÖZDESİ VR GÖZLÜKLERİ ATRAX’DA


Fuarda temaya uygun spor ekipmanlarının yanı sıra son teknoloji ürünü oyuncaklar, tema park örnekleri ve çok çeşitli uygulamalar da bulunacak. Eğlenceyi en üst noktalarda taşıyan simülasyon araçları, çok boyutlu sinema deneyimi, çocuklar ve yetişkinler için outdoor macera parkurları, kullanıcıya farklı bir ortamda olduğunu hissettiren sanal gerçeklik gözlükleri ve daha birçok yeni nesil eğlence uygulamasının yer alacağı Eğlence, Etkinlik, Park ve Rekreasyon Fuarı ATRAX’16, 1 Aralık Perşembe günü başlayacak.

1480179304_atrax16_vr_sanal_gerceklik_gozlugu

ATRAX 2015'TE 33 ÜLKEDEN 198 KATILIMCI YER ALDI


Uluslararası düzeyde birçok katılımcıyı İstanbul’da ağırlayacak olan ATRAX, geçtiğimiz yıl 33 farklı ülkeden 198 katılımcının 397 marka ürününü, 61 ülkeden 8 bin 957 yerli ve yabancı profesyonel ziyaretçi ile buluşturarak sektörde önemli bir etki yarattı. Bu yıl iki salon ve fuaye ile birlikte 3 bölümden oluşan ATRAX 2016 daha geniş bir alana sahip olacak.