Türkiye'de kasım ayının ilk haftasında piyasaya sürülecek olan Seat Ateca, dinamik hatları ve yüksek teknolojik özellikleri ile dikkat çekiyor. Ateca'nın yaklaşık 4 yılda geliştirildiğini söyleyen Seat Türkiye Genel Müdürü Anıl Gürsoy, "Ateca ile yeni bir hedef kitleye koşuyor olacağız" dedi. Gürsoy, şehirli gençleri ve genç aileleri özellikle hedeflediklerini kaydetti. Seat'ın mevcut müşteri kitlesinin yüzde 75'inin 40 yaş altında olduğunu hatırlatan Gürsoy, "Türkiye'de üniversite mezunu kullanıcılar arasında en yüksek orana sahip markalardan biriyiz. Müşterilerimizin en az yüzde 40'ı da kadın. Önümüzdeki yıl Ateca'nın satıştaki payını yüzde 20 olarak hedefliyoruz" dedi.

KABLOSUZ ŞARJ İMKANI SUNUYOR


Gürsoy, çok sayıda yüksek donanımın araçta standart olarak sunulduğunu ifade etti. Araçta 8 inç genişliğinde ekranın bulunduğunu anlatan Gürsoy, Ateca'nın dikkat çeken diğer özelliklerini şöyle sıraladı: "IOS ve Android sistemleri ile araca bağlantı sağlanabiliyor. Cep telefonları için kablosuz şarj bölümü yer alıyor. Aracın arkasındaki sanal pedal ile bagaj açılıp kapanabiliyor. Önde, arkada, sağda ve soldaki kameralar ile çevresel görüş sistemi sağlanıyor." Gürsoy, 4 benzinli 2 de dizel motor seçeneğinin 84 bin TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunulacağını söyledi. Tüketici için hayatı daha da kolaylaştıracak şekilde araçların tasarımlarının yenilendiğini ifade eden Gürsoy, ileri teknoloji ve dijitalleşmeyi artıracaklarını dile getirdi. Gürsoy, bu hedefle önümüzdeki dönemde İbiza'nın yenileneceğini, Leon'un da makyajlanacağını aktardı.